Az ipari park közlekedési hálózatának fejlesztése érdekében a létesítményt vasúti és közúti kapcsolattal is ellátják.
Az iváncsai ipari park közlekedési infrastruktúra fejlesztéséhez kapcsolódóan különszintű keresztezést alakítanának ki a település belterületén áthaladó 6205. jelű összekötő úton a Budapest−Pusztaszabolcs (40a) vasútvonal felett.
A Fejér vármegyei Iváncsán zajlik jelenleg Magyarország legnagyobb zöldmezős fejlesztése. A 2021 májusában elrajtolt projektben 135 hektáron épül akkumulátorgyár a dél-koreai tulajdonú SK Innovation számára a Market Építő Zrt. kivitelezésében.
A beruházás a tervek szerint 2023 márciusában éri el a teljes készültséget. A mélyépítési munkálatokat a német háttérrel rendelkező BAUER Magyarország Speciális Mélyépítő Kft., valamint a francia hátterű HBM Soletanche Bachy végezte el.
Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent ajánlati felhívás szerint már keresik a felüljáró engedélyezési és kiviteli terveinek készítőjét. A nyertes ajánlattevő feladata előzetes vizsgálati dokumentáció, a kapcsolódó vízépítési, közmű kiváltási, valamint egyéb építési és bontási munkákhoz szükséges tervek készítése, valamint minden az építéshez szükséges hozzájárulás és engedély megszerzése.
Az országos közúti híd legnagyobb támaszköze a tervek szerint 25 méter.
Az ipari park közlekedési hálózatának fejlesztése érdekében a létesítményt vasúti és közúti kapcsolattal is ellátják. Ahogy korábban megírtuk 5052 méteren épülhet új nyíltvonali vágány, 1053 méteren új állomási vágányokat építenének, továbbá közel 3 kilométernyi út jön létre, megújul az Iváncsát átszelő 6205 jelű közút 6 kilométeren, a településen három földutat leaszfaltoznak.
Az ajánlatokat 2023. január 26-ig várja a kiíró NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. jogkörét átvevő Építési és Közlekedési Minisztérium.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.