A szegedi Rendező pályaudvaron karbantartó csarnokot hoznak létre a járművek számára, a kivitelező kiválasztása tavasszal várható.
Újabb, a Szeged-Hódmezővásárhely tram-train projekt kivitelezéséhez kapcsolódó ajánlattételi felhívást tett közzé a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztési Zrt.: a Szeged Rendező pályaudvaron a járművek részére karbantartó csarnok épül. A 2876 m2 alapterületű csarnok az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) támogatásával jön majd létre, az ajánlatok benyújtásának határideje március 19-e.
Az alapvetően vasbeton pillérvázas járműkarbantartó három fő egységből áll majd:
Szintén a majdani kivitelező feladata a járműtelephez vezető, illetve a járműtelepen belüli közművek kiépítése, az épületben pedig a térvilágítás, távközlés kialakítása, a felsővezeték és egy mechanikus állomási biztosítóberendezés átalakítása, valamint az úthálózat kiépítése. A vágányhálózat összesen 1562 méter hosszban épül ki, és a projekt része a járműjavításhoz szükséges eszközök (szerszámok, járműemelő) telepítése is.
A hazánkban először alkalmazott közlekedési eszköz építési projektjének többi részén a Swietelsky, a Strabag és a Belfry dolgozik.
Az Árpád híd a főváros legnagyobb forgalmú Duna-hídja, naponta átlagosan mintegy 150 ezer jármű halad át rajta. Az átkelő cserére szoruló dilatációs rendszerét a Colas szakemberei a nyári szünetben, a forgalom folyamatos fenntartása mellett, éjjeli munkavégzéssel cserélték ki. Megmutatjuk, mi történt a IX. pillérnél míg megpihent a város!
A BuildEXT irodájában elkészített tervek alapján alakítják ki a Tokaj-hegyaljai Tanuszodát.