Elkezdődhet a 4-es autóutat kiváltó útvonal utolsó hiányzó láncszemének tervezése, a Püspökladány-Berettyóújfalu-szakaszon várhatóan 19 hidat építenek majd.
Jelentős lépést tesz a beruházó Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő Zrt. a már több szakaszon épülő M4-es autóút projektjének lezárása felé: meghirdették a Püspökladányt Berettyóújfaluval összekötő szakasz tervezési pályázatát. Az uniós közbeszerzési értesítő adataiból kiderül: a most tervezett útvonalat
A beruházásban többek között 2 pihenőhelyet, 2 különszintű csomópontot és 19 hidat terveznek meg, illetve a berettyóújfalui mérnöki telep kibővítésére is felkészülnek.
A Budapestet az erdélyi román államhatárral Nagykerekinél összekötő M4-es autóútnak immár az összes szakaszával kapcsolatban megkezdődhet, illetve zajlik a tervezői és kivitelezői munka. A 4-es és 42-es főutakat kiváltó teljes szakaszán 2x2 sávos út fejlesztésében
A Magyarországon eddig még nem használt összetételű aszfaltkeverék felhasználásával kopó-, a magyar szabványoktól eltérő nagy tömörségű bitumen felhasználásával pedig kötőréteget alakítottak ki a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megbízásából a STRABAG szakemberei Tatabányán az 1-es főút egy szakaszán.
A munkálatok során derült ki, hogy az útnak nincs megfelelő teherbírása, így az alapjaitól kezdve építették újjá a HE-DO és a Colas kivitelezésében zajló projektben.