Megvalósult az M7-es autópálya második ütemének felújítása, amelyben mintegy 6 kilométernyi útszakasz nyert új szerkezetet.
Befejeződött az M7-es autópályaszakasz felújításának második üteme, ezért újra járhatóvá válik a Siófok-Sóstói csomópont, ezt követően azonban még néhány napig sávlezárásokra kell számítani. A most elkészült szakaszt a novemberben átadott első ütemhez hasonlóan a Colas Út Zrt. kivitelezte.
Az M7-es autópálya Letenye felé vezető oldala több mint 20 kilométeren újul meg, a Balatonvilágosnál fekvő 90-es és a Zamárdi mellett található 111-es kilométerszelvény között több mint 3,4 milliárd forintból.
Az első ütemben a 102-es és a 111-es kilométerszelvények közötti szakaszt újították fel, a tavaly ősszel indult második ütemben pedig a 96-os és a 102-es kilométerszelvények között nyert újult szerkezetet az út.
A 20 kilométeres útszakasz környezetbarát hideg remixeljárással újul meg a külső sávon. Ennek lényege, hogy az elbontott útalap jó részét újrahasznosítva építik ki az új alaprétegeket, ezt követően pedig új kopóréteget terítenek.
A felújítás befejező üteme várhatóan 2019 szeptemberében kezdődik, ekkor a 90-es és a 96-os kilométerszelvények közötti útszakasz újul meg.
Előreláthatóan év végén adják át az év egyik legizgalmasabb hazai útépítési projektjét, az M85-ös gyorsforgalmi út zárószakaszán épülő Bécsi-dombi alagutat. Az alagút építése során a szakemberek a Mapei vízszigetelési és fényvisszaverő bevonati rendszerét használták.
Egy új teherforgalmi átkelőhely létesítését, valamint az ehhez kapcsolódó útfejlesztéseket is tartalmazza a tervcsomag, amelyet közösen nyújt be az Európai Uniónak a két állam.