A 6-os főút négysávosítása és az autópálya-bekötő építése mellett két bekötőútját is négysávosítják az atomerőműnek.
A TED-en megjelent az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. közlekedésfejlesztésre kiírt ajánlati felhívása. A beruházásban az atomerőművet üzemeltető vállalat az északi bekötőútját, valamint a K5 jelű útját bővíti négysávosra.
Előbbinek 447 méteren, míg utóbbinak 801 méteren duplázódik a kapacitása. A tervek szerint kerékpárutat és gyalogos-kerékpárutat is építenek az utak teljes hosszában. A K5 összekötőúttal párhuzamosan 542 új parkoló is létesül, a parkolók térkőburkolatot kapnak.
A tervek szerint egy négyágú turbókörforgalom is létesül. A projekt során új csapadékvíz elvezető csatornák, közművezetékek és lámpák is kiépítésre kerülnek.
Az atomerőmű elérhetősége egy átfogó fejlesztés keretében javul: korábban beszámoltunk róla, hogy egy új autópálya-kapcsolat kiépítése, valamit a 6-os főút 3,5 kilométeres szakaszon történő négysávosítása is megvalósul a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában. Ebben a projektben idén márciusban hirdette ki a nyertes tervezőz a NIF.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.