A Duna Aszfalt közel 20 kilométeren épít gyorsforgalmi utat Északkelet-Magyarországon, a HE-DO pedig új csomópontot ad majd át.
Már többször írtunk a 37-es főút építkezéséről, melyben Szerencsig ér el a 2x2 sávos országos közúthálózat a Nemzeti infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) beruházásában. Most az állami cég tájékoztatót adott ki a Borsod Online cikke alapján, mely szerint a projektben
A Miskolc közeli Gesztelytől (idáig már elkészült a szélesebb út) a tokaji borvidék fontos városáig vezető utat a Duna Aszfal Zrt. építi meg: a 37-es főutat négysávosoítják a 8+444-es és a 27+182-es kilométerszelvények között. A Gesztely és Szerencs közötti 18,9 kilométeres szakaszon emellett a 11,5 tonnás burkolatmegerősítés is megtörténik.
Ennek során
A forgalomba helyezés 2023-ban várható.
Egy másik alprojektben Szerencstől keletre, a négysávosított úthoz közvetlenül nem csatlakozó új csomópont épül: ez a 37-es és 38-as főutak találkozásánál, kerékpárút átvezetéssel készül el. Emellett a főutak csatlakozó ágai 11,5 tonnás burkolatmegerősítést kapnak, egy tengelysúlymérő állomást pedig a 37-es főút 35+795 km szelvényénél a jobb oldalon kell megépíteni. A fejlesztés e részét a HE-DO Épíző Zrt. végzi majd el.
A Duna Group kivitelezésében épülő új csomópont az M44-es, az M5-ös, az 5-ös és a leendő M8-as találkozásánál jön létre.
A HE-DO dolgozik a projekten (illetve alvállalkozóként a KM Építő is részt vesz a kivitelezésben), melyben egy magyar-szlovák államhatáron futó összekötő út rézsűcsúszását javítják ki.