Az M0-s autóút és Mende, valamint Szentmártonkáta és a megyehatár között a Colas Út Zrt. dolgozott.
Átadták a felújított 31-es főút közel 20 kilométeres szakaszát december 19-én. A több mint hárommilliárd forintból megvalósult fejlesztést Lázár János építési és közlekedési miniszter adta át – számolt be a promenad24.hu cikke. A kivitelezést a Colas Út Zrt. hajtotta végre.
A 31-es számú főút Budapesttől Dormándig tart, melynek hossza 126 kilométer, most a Maglódot és Szentmártonkátát övező két szakasz felújítását végezték el. Egészen pontosan összesen 18,5 kilométernyi szakaszon újult meg a 31-es főút
A kivitelező Colas közösségi oldalán is beszámolt a fejlesztésről. A projekt során az alábbi munkálatok valósultak meg:
A hirtv.hu cikke szerint a 31-es számú főútvonal 18 milliárdos fejlesztése mellett további útépítéseket is terveznek. A közeljövőben tervben van az M1-es autópálya kétszer háromsávosra bővítése, hosszútávon pedig az M5-ös Kecskemétig vezető szakaszát is hatsávosra bővíthetik. Ezenkívül további autópályák építését is tervezik: jövőre az M4-es és M49-es autópálya kerül napirendre, de az M9-es továbbépítését is fontolgatják.
A debreceni térség gazdasági potenciáljának jobb kiaknázása miatt pedig kulcskérdés a város elérhetősége, ezért a 47-es út négysávosra bővítését szintén tervezik. Folytatnák az M0-ás autóút fejlesztését is egészen a 10-es útig, és tervek vannak a Budakalászt érintő északi „fél-elkerülő" megépítésére is.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.