Az MKIF 4 nappal az eredeti ütemtervet megelőzve készült el 8 kilométeren a felújítással.
Az M3-as autópálya főváros felé vezető oldalán a 13-as és a 21-es kilométerek között, két rétegben újult meg a pálya külső és belső sávja, a kötő- és a kopóréteget is kicserélte a fenntartó MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A kivitelezés végével a tervezettnél 4 nappal hamarabb adták vissza a forgalomnak a pályaszakaszt – derül ki a társaság Facebook-posztjából.
A terelés elbontását hétfő reggel - a csúcsidőszak után - az országhatár felé vezető oldalon kezdték el, annak érdekében, hogy a Budapestre tartó forgalmat ne akadályozzák. Délután fél 3-kor pedig már az eredeti forgalmi rend szerint közlekedhettek az autók mindkét oldalon – foglalják össze.
A magyar-román államhatár közvetlen túloldalán futó 33,7 kilométer hosszú, 2x2 sávos út felépítése hamarosan elrajtolhat.
Soroksár külső területein dolgozott a HE-DO, illetve alvállalkozójaként a KM Építő: utakat és közműveket is építettek.