A korábbi 15 cm helyett 27 cm az aszfalt vastagsága, az M1-es bővítésének kezdetére elkészült a modernizáció.
Július 17-én, csütörtökön elbontották a terelést az M1-es autópálya főváros felé vezető oldalán az M1-M0 csomópont térségében, ahol átfogó felújítás zajlott. Így ismét 2 sávon lehet közlekedni Győr felől az M0 irányába, visszaáll az eredeti forgalmi rend – derül ki az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Facebook-posztjából.
A felújítás során 140 cm mélységig visszabontották az átvezető ágat, új alapot, és a korábbinál vastagabb, kétkötő réteget is kapott az úttest. Teljes szélességében újjáépítették és korszerűsítették a vízelvezető rendszert, új szalagkorlátot telepítettek, illetve új útszéljelző oszlopok kerültek kihelyezésre.
Mindezt számokban is kifejtették:
A felújításról a posztból többek között kiderül még, hogy az M1-M0 csomópont az MKIF egyik legforgalmasabb szakasza. Az elmúlt években többször is új burkolati rétegeket kapott, azonban mégis tönkrement. A cél az volt, hogy még az M1-es idei bővítése előtt rendben legyen ez a csomópont – írják.
Mindemellett hozzátették: az autópálya bővítésének előkészületi munkái már ezen a szakaszon is zajlanak, ezért a biatorbágyi felhajtó ágat továbbra is zárva tartják.
A Széchenyi Terv Plusz támogatásával 4,2 kilométerrel bővül a veszprémi Bánd-Szentgál-térség kerékpárút-hálózata, amelyhez új pihenőhelyek, tűzrakók és egy mezítlábas ösvény is társul.
Egy friss videó tanúsága szerint már kirajzolódik a Torony–Bucsu bringaút nyomvonala.