Az első ütemet már év elején átadja a Colas és az STR Építő, a második ütemet év végéig kivitelezi a Hódút és a Duna Aszfalt.
A tervek szerint halad az M35-ös autópálya építésének mindkét üteme Hajdú-Bihar megyében. A beruházó NIF tájékoztatása szerint
Az első ütem egyik elemeként a 4-es főút (idáig ér jelenleg az M3-ast és Debrecent összekötő M35-ös autópálya) és a 481-es út közötti szakasz épül meg. Itt jelenleg a teljes nyomvonalon folyik a földműépítés, rézsűkialakítás és a rézsűfelületek humuszolása.
A műtárgyaknál ugyanakkor cölöpalapozás, cölöpösszefogó gerenda, pillér- és hídfőépítés van folyamatban. Május második hetében a 4-es főút feletti hídnál elkezdődik a tartógerendák beemelése, valamint a főpályán a pályaszerkezeti réteg építése.
A szintén az első ütemhez tartozó 481-es főúton földműépítés és átereszek építése zajlik.
A második ütemben a 481-es főút és a Berettyóújfalu közötti szakasz születik meg, itt ezekben a napokban a beszállító utak karbantartását és az anyagbeszállítást végzik. Emellett folyik az ideiglenes terelőutak kialakítása és a felhagyott régészeti gödrök visszatöltése. A főpályán 4,5 km hosszon épül a töltésalapozás.
A hídépítési munkák jelenleg a szerkezeti cölöpök és a cölöpösszefogó gerendák, pillérek készítésének fázisában vannak. A szakaszon mederkorrekció, mederburkolatok és átereszek építése zajlik, valamint megtörténik a nagyfeszültségű távvezeték és a szénhidrogén vezeték kiváltása is.
A Duna Aszfalt munkájával a mohácsi híd mellett, mintegy 20 kilométernyi 2x1 sávos és közel 10 kilométernyi 2x2 sávos út is épül számos további műtárggyal együtt.
A Duna Aszfalt munkájával az indiai SMP és a német Mercedes gyára is új logisztikai kapcsolatot kap.