Az új nyomvonalon épülő M25-ös főút északi szakasza a Colas, a HE-DO és a KM kivitelezésében készült el.
Szerdán Andornaktálya mellett átadták az M25-ös út első szakaszát. Az Eger számára gyorsforgalmi kapcsolatot teremtő négysávos pálya északi ütemét a Colas Út Zrt., a HE-DO Kft. és a KM Építő Kft. kivitelezte.
Az új nyomvonalon megépülő M25-ösnek ezzel egy 4 kilométeres szakasza készült el Eger és Andornaktálya között - a beruházó NIF Zrt. térképén zölddel jelölve.
A most lezárult projektben a régi 25-ös út és Andornaktálya közötti Olajosok útját közel 500 méteres szakaszon felújították, és egy aluljárón keresztül vezetik át az M25 alatt. A beruházás részeként kiváltották a közműveket, és összesen 2,5 km hosszon több szervizút is létesült. A nyomvonallal érintett erdők pótlására mintegy egy hektár területen csereerdőt telepítettek.
Heves megye székhelyének gyorsforgalmi bekötése három ütemben valósul meg. Az elsőben a 2502-es út Andornaktályát elkerülő szakasza, valamint Egerben a 252-es főút rekonstrukciója készült el 2018 augusztusára a Colas kivitelezésében.
A harmadik ütemben építik meg a 15 kilométer hosszú, déli szakaszt Andornaktálya és az M3-as autópálya között. Ezeket a munkákat idén márciusban kezdte el a HE-DO Kft. és a Colas Út Zrt.
A szerdai sajtóeseményen utóbbi projekt állásáról is beszámolt Nagy Róbert, a NIF Zrt. vezérigazgatója. "A beruházás rendkívül jó ütemben halad. Az északi ütem csatlakozásánál mintegy 800 m hosszon már az aszfalt alapréteg építési munkái fejeződnek be. Emellett földmű- és vízépítés zajlik a szükséges áteresz építésekkel és közműkiváltási munkákkal együtt, valamint a megvalósuló hidaknál több helyen megkezdődtek a cölöpözési munkálatok is.”
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.