Pénteken negyedszer rendezték meg az Országos Építőipari Szakember Találkozót a budapesti Lurdy Házban.
A rendezvényt az immár több mint ezer tagot számláló Magyar Építőipari Szakemberek Közössége szervezte, melynek küldetéséről a Mapei Kft. ügyvezetője beszélt a megnyitón.
„Célunk a szakma hírnevének és megbecsülésének visszaállítása, illetve egy olyan közösség létrehozása, ahol a szakemberek tudják segíteni és támogatni egymást”
– hangsúlyozta Markovich Béla.
A gálán átadták a Mesterek Mestere Díját, amit ezúttal Varga Ferenc, burkoló nyert el. A szekszárdi egyéni vállalkozó 1972 óta dolgozik a szakmában. A győztes a szakmai elismerésén kívül egy 200 ezer forintos nyereménnyel is gazdagodott a Mapei Kft. jóvoltából.
A közösségi díj nyertese idén Kiss Tamás, burkoló lett.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Első ízben adták át Kőbánya Építészeti Díját, ahol többek között a Market Építő Zrt. által kivitelezett Bosch Budapest Innovációs Kampusz is dicséretben részesült.