A 24 milliárd forintos projekt során öt állomást fejlesztenek és építenek át. A munkálatok során a két sínpálya közül egyet naponta kétszer is üzemképes állapotba kell majd hozni, hogy a többi szakaszon közlekedő járatok eljuthassanak a kocsiszínbe.
Hamarosan megkezdődhet a fővárosi M3-as metró felújításának második fázisa. A Budapest közösségi közlekedésének egyik ütőerét képező vonalat három szakaszban újítják fel: miután már majdnem véget értek az elsőként rekonstruált északi ütem munkálatai (a Lehel tér és Újpest-Központ között), most a Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest közötti déli vonal kivitelezéséről érkeztek újabb információk.
Az uniós közbeszerzési adatokból kiderül: a metróállomások modernizációját ezen a szakaszon is a Strabag Építőipari Zrt. végzi el (a vállalat ugyanezeket a feladatokat az óriásberuházás északi ütemében is ellátta). A projekt során Kőbánya-Kispest, Határ út, Pöttyös utca, Ecseri út és Népliget állomások fejlesztésére és átépítésére kerül sor.
Az északi szakasz munkálataira decemberben ellátogatott TV-műsorunk stábja is.
A beruházás során összesen 22 ezer négyzetméternyi területet modernizálnak (ebből 21,5 ezer a föld alatt található). A fejlesztésben többek között
Az inforadio.hu korábbi információi szerint a déli szakasz fejlesztése várhatóan 2019 végére fejeződik be. Ez a projekt még a korábbinál is nagyobb figyelmet igényel majd a kivitelezőktől, mert a metrószerelények Kőér utcai kocsiszínje az érintett déli szakaszon található. Így a felújítás során egy pályát naponta két idősávban is üzemképes állapotban kell tartani, hogy az M3-as többi szakaszára el tudjanak jutni a metrók.
A sárospataki Weinberg 30. születésnapján a vállalat magyar voltát, családias jellegét, versenyképességét, valamint az ügyvezetője példaértékű szellemiségét emelte ki sikerfaktorként az építésügyi miniszter.
Napokkal ezelőtt érkezett hír az első paksi óriásszerkezet, az olvadékcsapda elkészültéről, most pedig már el is rajtolt a következő, a reaktortartály kivitelezése.