A 24 milliárd forintos projekt során öt állomást fejlesztenek és építenek át. A munkálatok során a két sínpálya közül egyet naponta kétszer is üzemképes állapotba kell majd hozni, hogy a többi szakaszon közlekedő járatok eljuthassanak a kocsiszínbe.
Hamarosan megkezdődhet a fővárosi M3-as metró felújításának második fázisa. A Budapest közösségi közlekedésének egyik ütőerét képező vonalat három szakaszban újítják fel: miután már majdnem véget értek az elsőként rekonstruált északi ütem munkálatai (a Lehel tér és Újpest-Központ között), most a Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest közötti déli vonal kivitelezéséről érkeztek újabb információk.
Az uniós közbeszerzési adatokból kiderül: a metróállomások modernizációját ezen a szakaszon is a Strabag Építőipari Zrt. végzi el (a vállalat ugyanezeket a feladatokat az óriásberuházás északi ütemében is ellátta). A projekt során Kőbánya-Kispest, Határ út, Pöttyös utca, Ecseri út és Népliget állomások fejlesztésére és átépítésére kerül sor.
Az északi szakasz munkálataira decemberben ellátogatott TV-műsorunk stábja is.
A beruházás során összesen 22 ezer négyzetméternyi területet modernizálnak (ebből 21,5 ezer a föld alatt található). A fejlesztésben többek között
Az inforadio.hu korábbi információi szerint a déli szakasz fejlesztése várhatóan 2019 végére fejeződik be. Ez a projekt még a korábbinál is nagyobb figyelmet igényel majd a kivitelezőktől, mert a metrószerelények Kőér utcai kocsiszínje az érintett déli szakaszon található. Így a felújítás során egy pályát naponta két idősávban is üzemképes állapotban kell tartani, hogy az M3-as többi szakaszára el tudjanak jutni a metrók.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.