Az A-Hídnál méltóképpen búcsúztatják a hosszú éveken át kitartó munkát végzőket.
Egy munkahelyről sokat elárul, hány évet töltenek ott a kollégák, hány évnyi tapasztalat halmozódik fel egy-egy munkatárs részéről. A nagy múltra visszatekintő, többek között jelenlegi struktúrájában az A-Híd Zrt.-t és a Hídépítő Zrt.-t is magába foglaló Híd-csoport kivitelezőként országszerte meghatározó szereplője az út-, és hídépítési, vasútépítési, vízépítési, szennyvízkezelési és környezetvédelmi projekteknek.
A vállalat kiemelt figyelmet fordít azon munkatársaira, akik hosszú éveken, sőt évtizedeken át erősítik az A-Híd csapatát.
Több évtizedes hagyomány a cég életében, hogy nyugdíjba vonulás alkalmából azon kollégák, akik több mint 20 évig dolgoztak az A-Hídnál, egy elismerő oklevelet és egy logóval ellátott aranygyűrűt kapnak ajándékba búcsúzóul.
A közelmúltban hat kolléga vehette át a gyűrűt, akik
A cégcsoportra jellemző, hogy sok olyan kollégával bírt a múltban és rendelkezik most is, akinek első munkahelye a Hídépítő, de arra is több példa adódik, hogy apáról fiúra vagy éppen lányra száll a hídépítés szeretete.
Az A-Híd ezzel a gesztussal arra törekszik, hogy több legyen, mint egy munkahely.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.