A Strabag, a Belfry és a Swietelsky kivitelezésében zajló felújítás optimálisan halad, a szakaszon útlezárásokra és módosított menetrendre lehet számítani.
Ütemtervnek megfelelően halad az idén márciusban indult Budapest-Hatvan vasútfejlesztés kivitelezése, néhány megállót már át is adtak – derül ki a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közleményéből. A munkálatok során
Az első szakaszon elkészült és ideiglenesen forgalomba helyezték az Isaszeg és Gödöllő közötti jobb és bal vágány alépítményét, felsővezetékrendszerét, valamint a Gödöllő Államitelepek megállóhely új peronját is. Rákosligetnél befejezték az új forgalmi kitérő pályaépítését, felsővezetéképítést, továbbá a térvilágítási munkálatokat is. Pécel állomás biztosítóberendezését 2018. július elején konténerbe költöztették, hogy 2018. II. félévében megkezdődhessen a felvételi épület felújítása is.
Július elejétől zajlik a Rákosliget – Pécel vonalszakasz bal vágányának korszerűsítése, melynek munkálatai várhatóan szeptember közepéig befejeződnek, és megkezdődhet a jobb vágány átépítése is.
A vasúti pályaépítéshez kapcsolódóan több helyen teljesen lezárják az útátjárókat. Budapesten a nyári hónapokban előreláthatólag forgalmi változásokra lehet majd számítani.
A Gödöllő-Hatvan közötti szakaszon is nagy erőkkel dolgozik a kivitelező. Az Aszód és Tura közötti jobb vágány teljesen átépült, valamint Hévízgyörk és Galgahévíz megállóhelyek jobb vágány melletti új peronját is forgalomba helyezték, ezeken a szakaszokon jelenleg dolgoznak, azonban előreláthatóan ezek is elkészülnek a héten.
Gödöllőn is zajlanak a munkálatok. Az állomásnál létesítendő Köztársaság úti felüljáró építési munkáihoz kapcsolódóan az ideiglenes terelő utat július elején átadták a forgalomnak, ami a felüljáró átadásáig, várhatóan 2019. szeptemberig üzemel. Jelenleg a felüljáró cölöpözési munkái folynak, július és augusztus hónapban a Tura-Hatvan közötti jobb és bal vágány átépítését végzi majd a kivitelező.
A 2020-ban befejeződő beruházásnak köszönhetően fejlődik az elővárosi közlekedés, nő a pályasebesség, csökken az utazási idő, javul az utaskomfort az állomásokon és megállóhelyeken.
A munkák miatt a Budapest – Hatvan vasútvonalon módosított menetrend szerint közlekednek a vonatok a következő hónapokban. A pontos menetrendet illetően az ELVIRA menetrendi keresőben, valamint a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatánál érdeklődhetnek.
A projekt elsősorban a klasszikus építőipari üzemi előregyártó rendszerek fejlesztésén és tervezésén, másodsorban a BIM és annak integrált hasznosításán alapul.
Az irodák fölött egy-, két-, illetve háromszintes luxuslakásoknak is jutott hely, amelyek mélyépítési munkáit a HBM Soletanche Bachy végezte el.
Modern színházzal gazdagodik Debrecen a LATEREX Építő Zrt. és a TÁRS-95 Kft. konzorciumának munkája által.