A munkavédelemre mindig különös hangsúlyt fektető cég idén széleskörű kampányt szervezett, hogy minden munkavállalója és családtagjaik is felkészüljenek a balesetek megelőzésére.
Biztonsági kampányt vitt véghez az idei év során a HBM Kft.: a „Biztonság a nap 24 órájában” (24/7 Safety) célja az volt, hogy munkavállalók mind a munkában, mind a magánéletben tudatosabban törekedjenek önmaguk, munkatársaik, családtagjaik és környezetük épségének, egészségének megőrzésére, a veszélyhelyzetek felismerésére, a balesetek megelőzésére.
A kampány keretében a minden évben megrendezésre kerülő Safety Week mellett idén egy hagyományteremtő eseménnyel is készült a cég: a HBM Dolgozói és Családi Nap október 27-én került megrendezésre „Együtt, egymásért, a biztonságos mindennapokért” jelmondattal. Az egész napos budapesti rendezvény egyszerre kínált színvonalas, szórakoztató, ugyanakkor tanulságos közös programokat felnőtteknek és gyermekeknek.
A vezetői köszöntőt követően került sor a kampányban meghirdetett gyermekrajz pályázat eredményhirdetésére. A gyermekek díjazása után a résztvevő családok több izgalmas programelemből választhattak: a gyerekprogramok mellett az udvaron rendőrségi és tűzoltósági bemutató várta az érdeklődőket. A rendezvényen először volt lehetőség kipróbálni a Soletanche Bachy egy munkaterületét bemutató Virtuális valóság projektet, amelyben virtuálisan, egy VR szemüvegen keresztül lehetett megismerni a munkaterületek öt legsúlyosabb és egyben leggyakoribb veszélyét.
A kültéren berendezett munkaterületi látogatáson a családtagok is betekintést nyerhettek abba, milyen eszközökkel zajlik a munkavégzés, és milyen biztonsági megoldásai vannak a HBM-nek. A hétpróba állomásokon emellett a biztonságra fókuszáló játékos kihívásokban tesztelhették rátermettségüket a résztvevők.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.