Impozáns külsővel, látványos fotókkal és a legizgalmasabb projektek bemutatásával jelent meg 2021 karácsonyára a Duna Csoport különleges kiadványa.
Több mint 300 oldalas kiadvánnyal ünnepeli 2021 karácsonyát a Duna Csoport. A mélyépítésben piacvezető magyar cégcsoport a három évtizedes történetének legfontosabb projektjeit és a cégcsoport tagjait egyaránt bemutatja az impozáns külsővel és látványos fotókkal kialakított könyvben, amelynek online változata angol és magyar nyelven is elérhető (a kiadvány ugyanakkor nem kerül kereskedelmi forgalomba - a szerk.). A kiadvány ugyanakkor betekintést ad a cégtörténetbe és a Duna Csoport alapértékeibe is, amelyek egészen a kezdetektől fogva jellemezték a működését, és garanciát adtak a sikerekre.
A kiadványt elkészítő magyarepitok.hu szerkesztősége a munka során mind a grafika, mind a képek, mind a szövegi tartalmak által azt a letisztultságot és profizmust igyekezett sugallni, ami a Duna Csoport működését jellemzi.
„Ahogy azt a kiadványban sorjázó projektek is bizonyítják, a vállalatcsoport hazánk legjelentősebb infrastrukturális fejlesztésein dolgozik, sokszor az egész ágazatnak irányt mutató megoldásokkal”
– olvasható a kiadvány bevezetőjében, amely az elmúlt évek építőipari történelmében is egy izgalmas utazást nyújt.
Az utóbbi években a Duna Csoport vállalatai jelentős lépéseket tettek a mindennapi életük ismertetésének terén. Ennek kapcsán számtalan ismertető jelent meg a csoport technológiai fejlődéséről, a közreműködésében létrejött, a fiatalok számára az ágazatot reklámozó Duna Group Szabadegyetemről és az ebből kifejlődő tehetséggondozó programról, valamint a Duna Csoportnak és tulajdonosának a társadalmi szerepvállalásairól.
Legutóbb az iparágban több, mint harminc éve közreműködő, a Duna Csoportot alapító tulajdonossal Szíjj Lászlóval a Portfolió készítette el élete első nagyinterjúját, amely széles körben váltotta ki a hazai mélyépítésben közreműködők elismerését.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.