Az állami cég nem az első alkalommal partner a Tour de Balaton megszervezésében.
Idén 8. alkalommal rendezik meg a McDonald's BringaMánia Tour de Balaton bringás túrát: 2022. május 28-án 3000 kerékpáros indul útnak a Balaton körül. A NIF Zrt. a tavalyi évhez hasonlóan együttműködő partnerként jelen lesz az eseményen, illetve 18 NIF-es kolléga részt is vesz az erőpróbán – derül ki a az állami cég sajtóközleményéből, melyben arra is emlékeztetnek, hogy a NIF beruházásában a közelmúltban jelentős fejlesztéseket hajtottak végre a Balatoni Bringakörön.
Mint írják, az érdeklődők megtalálhatják a NIF Zrt.-t a vállalat standjánál Siófokon, az Újhelyi Strandon, ahol a felnőtteket és a gyerekeket egyaránt játékos aktivitásokkal, értékes nyereményekkel és tartalmas ajándékcsomagokkal várják.
A gyerekeknek három állomásból álló kihívás-sorozattal készülnek: a résztvevőknek egy menetlevél alapján 3 feladatot kell teljesíteniük, ezek a kézműveskedés, kirakózás és egy kerékpáros kvíz. Az aktivitások sikeres teljesítéséért pecsét jár. Aki megszerzi mind a hármat, az sorsoláson vehet részt, melynek fődíja egy gyermekkerékpár.
Annak is érdemes felkeresnie a NIF-standot, aki a 205 km hosszú Bringakörön való tekeréstől nem fáradt ki eléggé. Egy speciálisan erre a célra fejlesztett turmix készítő biciklin frissítő italokért pedálozhat bárki tovább, aki kedvet érez ehhez a rendhagyó kerekezéshez. Május elején pedig elindult a NIF Zrt. Instagram oldala, melyhez kapcsolódóan Instagram nyereményjátékot is hirdetett a cég.
Mindemellett a Balaton körüli pedig számos frissítőponttal is készülnek a bringásoknak.
A 205 km hosszú Balatoni Bringakör komplex fejlesztése 2019 áprilisában kezdődött a NIF Zrt. beruházásában. Az idei szezon kezdetére a tavalyi évhez képest újabb 40 km-en újult meg a Bringakör. Az év végéig tartó munkálatok eredményeként a bringások már 114 km-en haladhatnak korszerűbb úton, kényelmesebben a Balaton körül, 15,1 km-en pedig még biztonságosabban, az autós forgalomtól elválasztva tekerhetnek a kerékpárosok. Lapunk részletesen legutóbb 2021 végén foglalta össze a projekt előrehaladását, a részszakaszokra egyenként kitérve.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.