A Duna Aszfalt Zrt. június 30-án közzétette konszolidált beszámolóját a Budapesti Értéktőzsdén és a társaság honlapján.
Az adatok szerint a hazai infrastrukturális fejlesztésekben meghatározó szerepet játszó Duna Csoport közel 20 százalékkal növelte árbevételét, amely 2021-ben 303,3 milliárd forintra rúgott. A magyar tulajdonú cégcsoport eredményessége ugyanakkor némileg visszaesett: az egy évvel korábbi 38,5 milliárd forint után 2021-ben 33,4 milliárd forintot tett ki az adózott eredmény.
Az összegzés mindazonáltal továbbra is egy nagyon komoly szakmai háttérrel rendelkező cégcsoportra utal, amely konszolidált beszámolójában kimutatja lengyel leányvállalatán túl az építőipari konszern hazai tagjainak, a Hódút Kft.-nek, a Magyar Vakond Kft.-nek, továbbá a Közgép Zrt.-nek a teljesítményét is. A cégcsoport árbevétele és földrajzi elhelyezkedése alapján egy Kelet-Közép-Európai multicéghez méltó nemzetközi jelenléttel, mérettel és szakmai háttérrel rendelkezik, ahogy azt a Duna Csoportot több mint 300 oldalon bemutató, decemberben megjelent kiadvány is érzékelteti.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.