Az immár 14 éves program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A díj odaítéléséről minden évben egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt.
Idén először kaphatta meg a Magyar Közút Nonprofit Zrt. a Business Superbrands díjat. Az immár 14 éves program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A díj odaítéléséről minden évben egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt, akik tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. az egyik legaktívabb nagyvállalat a külső kommunikáció terén, csak 2020-ban az OBSERVER Budapest Médiafigyelő Kft. elemzései alapján 4133 sajtómegjelenése volt a cégnek, melynek jelentős, közel 38%-a pozitív és csaknem 61%-a semleges volt. Ezen megjelenések ráadásul a proaktív kommunikációnak voltak köszönhetőek, a legtöbb cikk a társaság sajtótájékoztatói, közleményei és interjúi alapján született.
A közútkezelő ugyanakkor nemcsak a sajtóban, hanem a social media platformokon is rendkívül aktív: 2013-ban indították el a mára több mint 28 ezres Facebook oldalukat, ezt követte 2017-ben a mostanra az egyik legtöbb, csaknem 26 ezer követővel rendelkező állami, nagyvállalati Instagram oldaluknak a létrehozása, 2018-tól a Youtube csatornája is elérhető a társaságnak, amely jelenleg több mint 4,2 millió összmegtekintésnél jár.
A február óta felpörgetett hivatalos TikTok oldaluk pedig már több mint 18 ezer követőt szerzett magának a kreatív tartalmaknak köszönhetően.
A társaság egyik legfontosabb és legtöbb emberhez eljutó aktivitása az elmúlt időszakban a „Biztonságunk az Ön kezében van! című közlekedésbiztonsági kampánya volt.
A cég a munkavállalói védelmében, a munkaterületeken a figyelmetlen autósok miatt bekövetkező balesetek megelőzésére fókuszálva a mai napig is folyamatosan, aktívan kommunikál a témában. Ehhez kapcsolódóan az országos, megyei, helyi médiumokban, valamennyi social media platformján, illetve offline (billboard és molinó) is számos tartalmat publikált.
„Nagyon büszke vagyok arra, hogy egy kis létszámú, de nagyon profi és lelkes csapattal nap, mint nap olyan eléréseket tudunk produkálni, amelyeknek köszönhetően az egyik legtöbb sajtó és social media elérést produkáló állami céggé válhattunk” – mondta el a díj kapcsán Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs osztályvezetője.
„Ehhez persze elengedhetetlen a támogató környezet és valamennyi munkatársunk segítsége, ami megfelelő alapot és motivációt biztosít ahhoz, hogy újabb célokat tűzzünk ki és még több sikert érjünk el a külső kommunikáció terén is” – tette hozzá.
A Business Superbrands díj elnyeréséhez kapcsolódóan a Magyar Közút egy best of videóval is készült a social media oldalaira készített aktivitásairól:
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.