A Swietelsky Vasúttechnika munkatársai befejezték az egyik vágány átépítését a Nagyvárad tér és a Deák téri állomások között.
Az ütemterveknek megfelelően halad az M3-as metró középső szakaszának rekonstrukciója. Az alagúti munkák során a Swietelsky Vasúttechnika Kft. befejezte a jobboldali vágány átépítését a Nagyvárad tér és a Deák Ferenc tér állomások között. Az új állapotot fotósunk is megörökítette.
A Deák téri 3 csoport kitérőből álló kapcsolatot - amely lehetővé teszi a bal és jobb vágány közötti, valamint az M3 és M2 metró közötti átjárást - szintén átépítették. A kivitelezés során a vonali részeken nemcsak a pálya, de többek között az áramellátó 3. sín, a pályabeton, az alagútszigetelés, a vízelvezetés, a pályamenti létesítmények, a kábeltartószerkezetek és a világítás jelentős része is megújult.
A jobb vágány elkészültével a december 18-19. hétvégén az ellenőrző mérések, vizsgálatok, és üzempróba után a metrók feltöltési útvonalát a jobb vágányra fordították, ezzel lehetőség nyílt a bal vágány átépítésének folytatására.
Az M4-es kihívásain túl az érdeklődők meghallgathatják, miért különleges az M44-es Tisza-hídja Tiszaugnál.
Csaknem kétmilliárd forintból újul meg a Kunágota-Kevermes közötti útszakasz a Duna Aszfalt kivitelezésében.