2021.04.12, Hétfő

BKV

Különleges kihívás volt az M3-as újonnan épülő alagútját összekapcsolni a Deák téri peronnal – háttér videónkhoz

2021.02.15

M3-as metró

Közel 30 méterrel a föld alatt, a Belváros épített környezetében dolgoztak. Próbafúrások, mérések és dedikált mérnökcsapat segítségével oldotta meg a SWIETELSKY Építő Kft. a liftépítéshez szükséges feladatot.

21. századi innováció az M3-as metrón - így halad hét megálló rekonstrukciója

2020.12.29

M3-as metró

Cikkünkben bemutatjuk milyen feladatokon dolgozik jelenleg a SWIETELSKY Építő Kft. azokon az állomásokon, melyek közül az első kettőt tavasszal, további kettőt nyáron, a legutóbbi hármat pedig november elején zárták le.

Tervezői bravúrral valósult meg a pesti fonódó villamoshálózat első eleme

2020.11.25

Mi épül?

Számos kihívással szembesültek a kivitelező mellett a Főmterv szakemberei a Haller delta projekt során. A tervezés során figyelmet fordítottak a forgalomirányítás, a villamos vágányok és a felsővezetékek, a közművek és a közút kialakítására. Emellett megoldották a forgalomirányítást, biztonságosan kialakították a deltavágányokat és a közutat, és ügyeltek az út alatt húzódó számos távközlési és elektromos kábelre is. Mindezt egy budapesti szinten is nehéz közműadottságokkal és nagy közúti forgalommal rendelkező helyszínen.

Több mint 100 fős csapat dolgozott az M3-as metró rekonstrukció tervezésén

2020.10.30

Vasútfejlesztés

A jelentős fővárosi közlekedésfejlesztés folyamatos egyeztetések mellett, számos szakág összehangolt munkájával valósult meg.