2023.12.20
Az állomás akadálymentesítésén és további fejlesztésein a STRABAG dolgozik.
2023.10.13
A SWIETELSKY Vasúttechnika számos különleges technológiát alkalmazott a vágányok felújítása, valamint a biztonsági rendszerek kiépítése során is.
2023.09.21
A nagygépet szabályozási munkákra vetették be az M3-as metróhoz kapcsolódóan korábban felújított vágányokon és kitérőkön.
2023.08.15
A biciklisek védett, biztonságos sávban közlekedhetnek a Budapest belvárosát észak–déli irányban átszelő útvonalon.
2023.07.23
Az M3-as metró rekonstrukciója alatti metrópótlás az elmúlt évtizedek legnagyobb közösségi közlekedéssel kapcsolatos feladata volt. A pótlóbuszok összesen 23 millió kilométert tettek meg, ezzel 724-szer megkerülhették volna a Földet. Kétrészes interjúnkban elsőként a BKV, a BKK és a FŐMTERV szerepét mutatjuk be – az előkészítési és tervezési időszakot is beleértve - közel 8 éves folyamatban.
2023.06.27
Különleges, két napos rendezvényt szerveztek június 15-én és 16-án a metró felújított állomásain.
2023.06.04
Megmutatjuk a SWIETELSKY Vasúttechnika által kivitelezett részeket az M3-as metró nemrég elkészült Nagyvárad tér és Lehel tér állomásokon.
2023.05.22
A 2017 novemberében elkezdett munkák során az M3-as metró teljes vonala megújult, többek közt 21 megálló korszerűsödött a SWIETELSKY Építő, a SWIETELSKY Vasúttechnika és a Strabag kivitelezésében.
2023.05.18
A felújított állomások letisztult arculata és a már korábban is ott található műalkotások remekül megférnek egymás mellett.
2023.04.28
Cikkünkben sorra vesszük a Vasúttechnika metróvonalon végzett rekonstrukciójának főbb területeit és kihívásait.
2023.03.30
Feladatai végéhez közeledik a vasútépítő cég a metróvonal felújításában.
2023.03.23
A belvárosi szakasz két állomásán zajlanak még munkálatok, melyek várhatóan májusban fejeződnek be.
2023.03.20
Mérföldkőhöz érkezett az M3-as metró felújítása: a Nyugati pályaudvar és az Arany János utca állomások március 20-i hivatalos átadása után a teljes vonalon járnak a szerelvények, igaz, a Lehel téren és a Nagyvárad téren májusig nem állnak meg.
2023.03.10
A SWIETELSKY Építő és a Swietelsky Vasúttechnika munkájának köszönhetően hamarosan a teljes útvonalon járhat a metró.
2023.02.28
Megújultak a Szabó Ervin téri diszpécserház egyes terei: felújított helyiségekből irányítják, felügyelik a metróforgalmat.
2023.12.04
A projekt a városképet formáló, legkiemelkedőbb építészeti alkotások közé került.
2023.09.25
Kivételes mennyiségű szaktudás és tapasztalat gyűlt össze az M3-as metróvonal 5 és fél évig tartó rekonstrukciója alatt. A BKV szervezésében, a beruházás lezárásaként egész napos fórumon mutatták be a beruházó, a kivitelező és a résztvevő cégek szakemberei az elmúlt évek kihívásait, sikereit. A Magyar Építők az esemény médiapartnereként volt jelen.
2023.08.28
A SWIETELSKY szakemberei a metróvonal teljes hosszában beépítették a gumiból készült rugalmas, ugyanakkor nagy teherbírású perontoldatokat.
2023.07.30
Az M3-as metró rekonstrukciója alatti felszíni pótlás megvalósításában a legfontosabb feladat a buszsávok kialakítása és ezek fenntartása volt. Ehhez jelentős mértékű infrastruktúrafejlesztés és egyedi forgalomtechnikai megoldások kellettek. Bemutatjuk a kivitelező SWIETELSKY Magyarország Kft. valamint a fővárosi utak kezeléséért és üzemeltetéséért felelős Budapest Közút szerepét.
2023.06.30
Fél évszázad után újultak meg a teljes vonalat felügyelő diszpécserház fontos részei.
2023.06.17
Az M3-as metró középső, belvárosi szakaszának három és fél évig tartó felújításával immár a teljes vonalat birtokba vehették az utasok. Számos szakmai anyagban mutattuk be a folyó munkálatokat. Mostani interjúnkban Áprily Krisztián projektigazgató és Gyécsek Hajnalka projektvezető segítségével kitérünk azokra a mérföldkövekre, váratlan helyzetekre, akadályokra is, amelyek állandó kihívások elé állították a SWIETELSKY Építő Kft. Metróépítési Üzletágát.
2023.05.29
Kisfilmünkben bemutatjuk a megújult kilenc állomást és az alagútba is bepillantást engedünk a metrószerelvény vezetőfülkéjéből nézve.
2023.05.22
Csaknem három évig dolgozott a SWIETELSKY Építő és SWIETELSKY Vasúttechnika a középső szakasz állomásainak és sínrendszereinek felújításán. 2023. 05.22-én az utolsó két állomást is átadják a forgalomnak. Az elkészült terekről elsőként közlünk fotókat.
2023.05.02
A Nagyvárad tér és Lehel tér állomásokat is birtokba vehetik a SWIETELSKY Építő Kft. és a Swietelsky Vasúttechnika Kft. munkájának köszönhetően a közlekedők.
2023.04.15
A Nagyvárad tér és Lehel tér állomásokon lendületesen dolgozik a SWIETELSKY Építő Kft.
2023.03.29
Kerecsenyi Rudolf azon kevesek közé tartozik az országban, aki a metró és a HÉV felújítása során speciális tudást szerzett a vasútépítésben a biztosítóberendezési és távközlési munkák terén. A SWIETELSKY Vasúttechnika Kft. villamosmérnöke a legnagyobb alázattal áll a kihívások elé és öröm számára, ha van megoldandó feladat – pedig az mindig van. Interjúnkból kiderül, hogy a Gödöllő – Hatvan vonal vasúti és HÉV kapcsolatát az országban egyedülálló megoldással valósította meg munkatársaival.
2023.03.20
Ezúttal az Arany János utca és a Nyugati pályaudvar megállóhelyeket fejezték be és adták vissza a forgalomnak.
2023.03.17
Már csak hibajavításokat végeznek és takarítják az állomást a március 20-i esemény előtt.
2023.03.03
Nagy sikere volt a BKV harmadik, Az M3 metrófelújítás más nézőpontból című alkotói pályázatának. A művek március 11-ig láthatók a Deák17 Gyermek és Ifjúsági Művészeti Galériában.
2023.02.24
Bemutatjuk, milyen gyengeáramú rendszerekkel és berendezésekkel szavatolja a SWIETELSKY Vasúttechnika az utasok biztonságát és megfelelő tájékoztatását.