Balatonfűzfő, Balatonkenese és Balatonakarattya elkerülő útja két év múlva válik teljessé.
Megvalósul a Balaton keleti településeit elkerülő 710-es út bekötése az M7-es autópályára. Az európai közbeszerzésfigyelőn megjelent az út és a hozzá épülő különszintű csomópont megépítésére vonatkozó hirdetmény.
A projektet az indokolja, hogy a 2008-ban átadott, 17 km hosszú 710-es főút (a 71-es úttal párhuzamosan) elkerüli ugyan Balatonfűzfő, Balatonkenese és Balatonakarattya településeket, ám nem épült ki az M7-esig, ehelyett visszavezették Balatonakarattyára.
A beruházásban az út déli végpontjából mintegy 3 km-es új út épül az M7-esig, illetve megvalósul a felcsatlakozáshoz szükséges különszintű csomópont. A 2022-ig meghirdetett országos útépítési program szerint a fejlesztés tervezett befejezési időpontja 2018 negyedik negyedéve.
A hirdetményben az áll, a viszonylag rövid munkaterületből adódó organizációs problémák miatt nem lehetséges, hogy több vállalkozó végezze a munkát.
Újabb öt műtárgy próbaterhelését végezte el a Hódút az M44-es gyorsforgalmi út új szakaszán.
A Hollóháza és Pálháza térségét fejlesztő beruházás kiemelt részét képezi két híd felújítása és egy híd átépítése, továbbá a közvilágítási hálózat fejlesztése.