A keretmegállapodás alapán az útfelújítás mellett kerékpárutat, járdákat, parkolókat és utakat is kivitelez a mélyépítő cég.
Az uniós közbeszerzésekről beszámoló TED honlapján megjelent a kaposvári mélyépítési munkákra kiírt közbeszerzés eredménye. A hirdetmény szerint a kaposvári önkormányzat a Duna Aszfalt Kft.-vel köt keretmegállapodást a város mélyépítési munkáinak tervezésére és kivitelezésére.
A keretmegállapodás alapján az alábbi feladatok kerülnek megrendelésre:
· az önkormányzati kezelésű kül- és belterületei burkolt és burkolatlan útjainak,
· kerékpárútjainak,
· járdáinak felújítása,
· útpadka- és árokrendezések,
· útfelújítással kapcsolatos előre nem tervezhető és tervezhető feladatok ellátása,
· út és járda építés keretében: 8 km burkolt út, 5 km burkolatlan út, 4 km kerékpárút, 110 férőhely parkoló építés.
Szita Károly, Kaposvár polgármestere májusban jelentette be, hogy a Bereczk Sándor IV. program keretében nagy forgalmú, elhasználódott kaposvári utcákat újítanak fel. A programban többek közt teljes korszerűsítést kap a Bajcsy-Zsilinszky utca, felújítják a desedai kerékpárutat, a kórház déli oldalán 200 új parkolót építenek. A Zaranyi lakótelep és a Sportcsarnok közötti járdát építenek, valamint megújul a Mező utca és a Brassó utca is.
A túlzott hierarchiától mentes, rugalmas szerkezetre, több évtizedes szakmai rutinra és az egész országot lefedő gyártókapacitásra alapozza sikereit az EuroAszfalt Kft., amelyet ezúttal a műszaki igazgatója segítségével mutatunk be. Tompos Attila egy folyamatosan változó mátrixként látja az útépítést, amelyben szerinte igenis megteremthető a fiatalokat megszólító vonzerő.
A NIF Zrt. megbízásából a STRABAG Építő Kft. és a Duna Aszfalt Zrt. konzorciuma építi az M6-os autópálya Bóly és horvát határ közti mintegy 20 kilométeres szakaszát, melynek különböző alprojektjeiről lapunk is rendszeresen beszámol. A Strabag Facebook-oldalán tett közzé egy videót, melyben azt mutatja be, hogyan működik az a Szajkra telepített félig mobil aszfaltkeverő, amit kifejezetten az építkezéshez telepítettek a Baranya megyei helyszínre. Többek között kiderül: a félmobil kialakítású létesítmény előnyei közé tartozik az is, hogy nem igényel alapozást, így relatíve könnyen, gyorsan szállítható, valamint telepíthető különböző helyszínek között.