Többek között a Kis-Rába medre is biztonságosabbá válik az útépítésben, melynek különböző szakaszain a Betonútépítő, a Dömper, az Euroaszfalt, a Strabag-csoport, a Subterra-Raab, valamint a Swietelsky gépei végzik el a kivitelezést.
Újabb hírek érkeztek a hazánk északnyugati határán épülő M85-ös gyorsforgalmi út munkálatairól (legutóbb április képriportunkban számoltunk be a projektről). Az 57,5 kilométer hosszú, 2x2 sávos gyorsforgalmi út a régió fejlődéséhez várhatóan jelentősen hozzá fog járulni. A pályát Soprontól Csornáig négy alprojektre bontották:
A munkálatok lezárulását 2020 végére ígérik: ez már csaknem kőbevésett dátum korábbi nyilatkozatok szerint.
A beruházás a Rábaköz számos vízfolyását is érinti, ezeknek medreit is rendezik – derült ki nemrég a Kisalföld beszámolójából. A mederkorrekciót a Kis-Rábán Kapuváron már el is végezték, de Rábatamásinál is több munkagép vonult fel a helyszínre, ahol már az út nyomvonala is jól kivehető.
Hideg András, a beruházó NIF Zrt. kommunikációs igazgatója a lap kérdésére elmondta: a mederrendezéseket terméskő-burkolással és kőszórással végzik el, illetve megemlítette azt is, hogy van olyan helyszín, ahol a vízfolyásokat az út alatt vezetik át.
A kétszer kétsávos autóút rábaközi részszakaszairól közölte még:
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.