A 27-es számú főúton álló átjárónak tavalyelőtt májusban szakadt le a jobb oldali járdakonzolja a korláttal együtt; a Colas és az Egomax teljesen lecseréli a régi hidat.
Magyar Közút Nonprofit Zrt. kihirdette a nyertest a szendrőládi Bódva-híd teljes átépítésére kiírt közbeszerzésben. A nettó 1,24 milliárd forintos beruházást a Colas Közlekedésépítő Zrt. és az Egomax Kft. kivitelezi a csereháti település közelében.
A 27-es számú főúton, Edelény és Szendrőlád között álló Bódva-híd 2018. május 30-án szenvedett sérülést. Ekkor minden előzetes jel nélkül leszakadt jobb oldali járdakonzolja a korláttal együtt.
A kivitelezőnek nemcsak a vasbeton felszerkezetet (vagyis az áthidaló részt) kell cserélnie, hanem az alépítmények szélesítését is elvégzi, részleges átépítés által.
Az útcsatlakozások magassági korrekciója is megtörténik. Az új vízügyi előírások miatt mintegy 60 centivel emelkedik a pályaszint. A tervezett híd a régi híd helyén, annak alépítményeit felhasználva készül.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.