Az ország északnyugati sarkában fekvő Sopronba még a közeljövőben már 2x2 sávos pályán lehet majd Budapestről eljutni.
Nemsokára átadják az M85-ös több mint 50 kilométeres, 2x2 sávos szakaszát Csorna és Sopron kelet között. A nagyszabású útépítést, melyről rendszeresen beszámol lapunk a Nemzeti Infrastuktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) beruházásában
Ezeket a pályaelemeket hamarosan birtokba vehetik majd a közlekedők – közülük az utolsón járt a fotósunk, így be tudjuk mutatni a Sopronhoz a közeljövőben közvetlenül csatlakozó pályát képekben is.
Emellett a beruházás egészen az országhatárig tartó pályaíven és kiegészítő elemekkel halad: a IV. szakaszt Sopron kelet és Fertőrákos között 6,4 kilométeren szintén a Dömper és a Pannon-Dobrastav építi, itt is jelentős előre haladással.
Végül pedig az út osztrák határig tartó folytatásán ismét ez a két vállalat dolgozik, ezúttal a Subterra-Raab Kft.-vel hármas konzorciumban. Itt a munka a többi ütemmel ellentétben idén rajtolt el, a főbb feladatok pedig
A Tiszántúlon fut végig Magyarország leghosszabb másodrendű útja, amely három vármegyét és azok megyei jogú városait köti össze: Hajdú-Bihart, Békést és Csongrád-Csanádot. Szélesítése a nagy forgalom miatt régóta várat magára, most pedig elindulhat végre a tervezés.
A Bihar megyéből Szilágy megyébe átvezető sztrádaszakasz megnyitásával 1004 kilométerre nőtt a romániai autópályák és gyorsforgalmi utak teljes hossza.