Az ország északnyugati sarkában fekvő Sopronba még a közeljövőben már 2x2 sávos pályán lehet majd Budapestről eljutni.
Nemsokára átadják az M85-ös több mint 50 kilométeres, 2x2 sávos szakaszát Csorna és Sopron kelet között. A nagyszabású útépítést, melyről rendszeresen beszámol lapunk a Nemzeti Infrastuktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) beruházásában
Ezeket a pályaelemeket hamarosan birtokba vehetik majd a közlekedők – közülük az utolsón járt a fotósunk, így be tudjuk mutatni a Sopronhoz a közeljövőben közvetlenül csatlakozó pályát képekben is.
Emellett a beruházás egészen az országhatárig tartó pályaíven és kiegészítő elemekkel halad: a IV. szakaszt Sopron kelet és Fertőrákos között 6,4 kilométeren szintén a Dömper és a Pannon-Dobrastav építi, itt is jelentős előre haladással.
Végül pedig az út osztrák határig tartó folytatásán ismét ez a két vállalat dolgozik, ezúttal a Subterra-Raab Kft.-vel hármas konzorciumban. Itt a munka a többi ütemmel ellentétben idén rajtolt el, a főbb feladatok pedig


































Újabb szintet lépett az M1-es autópálya bővítése: elkezdődött a hidak bontása. A Páty autópálya-bekötőútját átívelő átjárót nem kell teljesen elbontani a kiszélesítéséhez.
A Magyar Közút több mint 28 kilométer mellékutat korszerűsít Békésben három uniós szerződés keretében. Most a Nagybánhegyes-Kaszaper összekötő utat adták át, melyet a Duna Aszfalt munkájával modernizáltak.