Az ország északnyugati sarkában fekvő Sopronba még a közeljövőben már 2x2 sávos pályán lehet majd Budapestről eljutni.
Nemsokára átadják az M85-ös több mint 50 kilométeres, 2x2 sávos szakaszát Csorna és Sopron kelet között. A nagyszabású útépítést, melyről rendszeresen beszámol lapunk a Nemzeti Infrastuktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) beruházásában
Ezeket a pályaelemeket hamarosan birtokba vehetik majd a közlekedők – közülük az utolsón járt a fotósunk, így be tudjuk mutatni a Sopronhoz a közeljövőben közvetlenül csatlakozó pályát képekben is.
Emellett a beruházás egészen az országhatárig tartó pályaíven és kiegészítő elemekkel halad: a IV. szakaszt Sopron kelet és Fertőrákos között 6,4 kilométeren szintén a Dömper és a Pannon-Dobrastav építi, itt is jelentős előre haladással.
Végül pedig az út osztrák határig tartó folytatásán ismét ez a két vállalat dolgozik, ezúttal a Subterra-Raab Kft.-vel hármas konzorciumban. Itt a munka a többi ütemmel ellentétben idén rajtolt el, a főbb feladatok pedig
A Duna Group kivitelezésében épülő új csomópont az M44-es, az M5-ös, az 5-ös és a leendő M8-as találkozásánál jön létre.
A HE-DO dolgozik a projekten (illetve alvállalkozóként a KM Építő is részt vesz a kivitelezésben), melyben egy magyar-szlovák államhatáron futó összekötő út rézsűcsúszását javítják ki.