Elkezdte a munkákat a Salgótarján gyorsforgalmi kapcsolatát megteremtő beruházás utolsó szakaszain a HE-DO, a Swietelsky és a KM.
2019 májusában fejezik be a 21-es út utolsó négysávosodó szakaszait, derült ki a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. csütörtöki sajtóeseményén. A főút sámsonházi leágazásánál tartott tájékoztatón a főút kibővítésének negyedik és ötödik szakaszát mutatták be.
Az eseményen kiderült, az előkészítés hónapokkal ezelőtt elkezdődött, maga a kivitelezés május 4-től zajlik. A két szakasz összességében nettó 19 milliárd forintos beruházásának állásáról Kiss Boglárka, a NIF Zrt. szóvivője elmondta, a lőszermentesítés megtörtént, a fakivágás és a bozótirítás a végéhez közeledik, illetve elkezdődtek a humuszleszedési munkálatok.
Salgótarján gyorsforgalmi elérhetőségét az teremti meg, hogy az M3-as autópálya és a megyeszékhely között a 21-es út teljes egészében négysávossá válik. A már meglévő négysávos szakaszokhoz öt további szakasz csatlakozik, ezek közül három már előrehaladott állapotban van a HE-DO Kft. és a Swietelsky Magyarország Kft., valamint a Colas Út Zrt., a Colas Hungária Zrt. és az EuroAszfalt Kft. munkájának köszönhetően.
A másik két szakasznak a munkáit
Becsó Zsolt, Nógrád megye országgyűlési képviselője a csütörtöki sajtóeseményen visszautalt arra, hogy a régió fejlődéséhez kulcsfontosságú útfejlesztés már 2000-ben elindult, ekkor Vizslás térségében épült ki egy útszakasz, ám ezután hosszú ideig nem történt semmi. A következő lépés 2011-ben történt meg, amikor egy-egy Heves megyei és Nógrád megyei szakaszt kiviteleztek, míg a teljes megoldáshoz vezető mostani beruházások tavaly nyáron indultak meg.
A sárospataki Weinberg 30. születésnapján a vállalat magyar voltát, családias jellegét, versenyképességét, valamint az ügyvezetője példaértékű szellemiségét emelte ki sikerfaktorként az építésügyi miniszter.
Napokkal ezelőtt érkezett hír az első paksi óriásszerkezet, az olvasztócsapda elkészültéről, most pedig már el is rajtolt a következő, a reaktortartály kivitelezése.