A 27,1 kilométeres gyorsforgalmi út megvalósítja Szolnok elkerülését, két szakaszra bontva építik meg.
A TED-en kihirdették az M4-es gyorsforgalmi út Abony (Kelet) és Törökszentmiklós (Nyugat) közötti szakaszára vonatkozó közbeszerzés végeredményét.
Az érintett szakaszon egy új Tisza-híd is megépül. A Szolnok északi elkerülőjeként épülő út két fázisban valósul meg:
Az első, 18,6 kilométeres szakaszon az alábbi három különszintű csomópont jön létre:
Emellett 18 főbb műtárgy kerül megépítésre, köztük egy 168 méter szerkezeti hosszal bíró Zagyva-híd, továbbá a 110 méteres Millér-híd. Ez a szakasz nettó 67,8 milliárd forintos szerződéses értéken valósul meg.
A második szakaszon a nyertes feladata a 8,54 kilométeres útvonalon a Törökszentmiklós nyugati részét bekötő különszintű csomópont kivitelezése.
Emellett 9 főbb műtárgy kerül megépítésre, melyek közül kiemelkedik
A második szakasz szerződés értéke nettó 57,4 milliárd forint.
A Budapesttől a román határnál fekvő Nagykerekiig létrejövő M4-esen ez a helyzet a különböző szakaszokon:
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.