A 27,1 kilométeres gyorsforgalmi út megvalósítja Szolnok elkerülését, két szakaszra bontva építik meg.
A TED-en kihirdették az M4-es gyorsforgalmi út Abony (Kelet) és Törökszentmiklós (Nyugat) közötti szakaszára vonatkozó közbeszerzés végeredményét.
Az érintett szakaszon egy új Tisza-híd is megépül. A Szolnok északi elkerülőjeként épülő út két fázisban valósul meg:
Az első, 18,6 kilométeres szakaszon az alábbi három különszintű csomópont jön létre:
Emellett 18 főbb műtárgy kerül megépítésre, köztük egy 168 méter szerkezeti hosszal bíró Zagyva-híd, továbbá a 110 méteres Millér-híd. Ez a szakasz nettó 67,8 milliárd forintos szerződéses értéken valósul meg.
A második szakaszon a nyertes feladata a 8,54 kilométeres útvonalon a Törökszentmiklós nyugati részét bekötő különszintű csomópont kivitelezése.
Emellett 9 főbb műtárgy kerül megépítésre, melyek közül kiemelkedik
A második szakasz szerződés értéke nettó 57,4 milliárd forint.
A Budapesttől a román határnál fekvő Nagykerekiig létrejövő M4-esen ez a helyzet a különböző szakaszokon:
Az 1904-ben átadott Magyar Királyi Pénzügyminisztériumot a várnegyed egyik legértékesebb épületegyütteseként, műemléki hitelességgel újítják fel.
A Duna Aszfalt munkájával már átjárható a híd új, harmadik felszerkezete.
A Magyar Építő Zrt. mint a hazai építőipari szektor kiemelkedő szereplője, az elmúlt egy évben közel 1,8 millió forint értékben adományozott orvostechnikai eszközöket a Semmelweis Egyetem I. Sz. Gyermekklinika Intenzív Terápiás Osztálya részére a Bókay Gyermekklinikáért Közhasznú Alapítványnak nyújtott támogatás formájában.