2025.04.25
Már 13 kistelepülésen sikerült korszerűbbé és kényelmesebbé tenni a várakozási feltételeket és vonzóbbá a vonatozást a programban, mellyel Berkenye is jól járt.
2025.04.07
Néhány napra módosul a menetrend.
2025.04.04
A fejlesztés célja, hogy több elővárosi vonat közlekedjen az agglomeráció és Budapest között, a vasút pedig az új megállók és kapcsolatok révén versenyképessé válhasson, és nagyobb szerephez jusson Budapest közlekedésében.
2025.02.18
Berkenye felvételi épülete tavasszal várja majd újra az utasokat.
2024.12.05
Összesen 60 kilométernyi sínszál alatti 46 ezer betonaljat, azok alatt pedig több mint 105 ezer tonna zúzott követ rostáltak és cseréltek az ágyazatban.
2024.11.13
Jövőre a Keleti-programban újabb beruházások jönnek.
2024.11.07
A beruházás keretében ágyazatrostálást, szakaszos alépítményjavítást, betonalj- és síncserét végzett a MÁV: mintegy 10 kilométeren hézagnélküli vágány létesült.
2024.10.14
A felújított szakaszon megszűnik a sebességkorlátozás.
2024.10.07
Jól vizsgáztak a gyulafirátóti viaduktok.
2024.10.04
Látványos munkafolyamattal haladt az építkezés a Komárom-Esztergom vármegyei városban.
2024.04.25
Folytatódik a három felvonó kivitelezése.
2024.01.10
Újra 140 km/órával közlekednek a vonatok Biatorbágy és Szárliget között
2023.12.11
A kivitelezés feszített tempóban, napi 24 órában valósult meg mindössze három hónap alatt.
2023.11.28
8 év után, 2023. november 28-án hajnalban újraindult a személyforgalom a Szeged-Szabadka vasútvonalon, amely könnyebbé teszi a két ország között ingázók utazását.
2023.10.27
Három héten át több szakaszon csak pótlóbusszal lehet közlekedni, mert a munkálatok már mindkét vágányt érintik.
2025.04.11
Megkezdődött a speciális vízelvezető-rendszer építése a Szentgál és Városlőd-Kislőd közötti szakaszon.
2025.04.04
A munkálatok legintenzívebb fázisában, április 6-17-ig módosul a menetrend a Budapest–Szeged, a Békéscsaba–Szeged és a Szeged–Röszke vasútvonalakon.
2025.03.24
A munkálatokat a biztonságos és megfelelő üzemeltetés, valamint a pálya teherbírása és a sebességkorlátozás megszűntetése érdekében szükséges elvégezni.
2024.12.09
Három, légkondicionált liftet épül, amellyel a vonattal utazók akadálymentesen elérhetik a gyalogos felüljárótól a tatabányai állomás peronjait és a parkolót.
2024.11.21
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
2024.11.12
A MÁV 80-as vonalán dolgoznak, december 4-re készül el a modernizálás.
2024.10.22
A miskolci fővonalon végzett komplex munkák az ütemtervnek megfelelően érkeztek el a félidőhöz.
2024.10.14
A 15 projektet felölelő program jelentős része pályakorszerűsítés, de nem pusztán cserélik az érintett eszközöket, mindegyiknél van hozzáadott érték – derült ki az új MÁV-vezérigazgató Indexnek adott interjújából.
2024.10.04
10 milliárd eurós beruházás van tervben, fókuszban a vasúti pálya modernizálása és a járműállomány megújítása – az ágazat jövőjéről tárgyaltak a HUNGRAIL konferenciáján.
2024.07.02
Megérkezett a MÁV ajánlati felhívása: a korábbi állapotfelmérés szerint a barnamezős területen közel 250 ezer köbméter szennyeződött talaj kitermelésével és veszélyes hulladékként történő elszállításával lehet kalkulálni.
2024.01.17
Az 1 milliárd forintos beruházással Tatabányán válik könnyebbé a közlekedés.
2024.01.04
Teljesen megújult a Teréz körút felőli homlokzat, a tornyok és a főlépcső, így a pályaudvar már újra eredeti pompájában fogadja az utasokat a Magyar Építő Zrt. munkálatainak köszönhetően.
2023.12.02
Elbontották a Teréz körúti homlokzat előtti, gyalogos forgalmat akadályozó védőtetőt, így már zavartalanul látható az épület főbejárat felőli része.
2023.11.16
Az utolsó ütem december 9-ig tart.
2023.10.12
A vasúttársaság speciális síntermékeket és alkatrészeket rendelt.