A Dömper és a Subterra-Raab Nagylózs és Fertőrákos-Endréd között 21,8 kilométeren dolgozik a gyorsforgalmi út jelenleg épülő 57,5 kilométeres szakaszából.
Folyamatosan halad a munka a az ország északnyugati sarkában az M85-ös projektjén. A 2x2 sávos gyorsforgalmi út kialakításán jelenleg Csornától Sopronig dolgoznak:
Most az utóbbi két projektelemről érkeztek új hírek. A hármas szakaszon megkezdődött a pályaszerkezet-építés, vagyis a CKT- és a kötőréteg kivitelezése zajlik: a pályán már betonmunkálatokat is végeznek – értesült lapunk.
Szintén itt, Nagylózs és Sopron-kelet között megkezdődött első lényeges terelés is: a nagycenki csomópont megépítéséhez az autós forgalmat a már elkészült új útszakaszra irányították át. Az új csomópont várhatóan az idei év decemberére vagy 2019 januárjára készül el.
A szakasz műtárgyain a vasgerendák beemelése is megkezdődik. A 70+100-as kilométerszelvénynél pedig már a helyén is van egy vasúti átkelő: itt a szerelések és a festések zajlanak, majd később ideiglenes vágányzár mellett kiépítik a végleges vasúti pályát is.
Szintén ezen az útvonalon a 8629-es jelzésű peresztegi bekötőút is ideiglenesen lezárásra kerül. A kivitelezők a forgalommódosításokat az érintett hatóságok engedélyével végzik el.
A Fertőrákos-Sopron-kelet útvonalon (négyes szakasz) eközben nagytömegű földmunkák zajlanak: sor kerül bevágásra, fejtésre, nagytöltés építésre, valamint a műtárgyak cölöpözésére is.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.