A kivitelező szakemberei és munkásai először egy sávot zártak le és alapozási munkával kezdték a híd projektjének utolsó szakaszát.
Múlt héten számoltunk be arról, hogy az M0-ás déli szakaszán található hárosi híd (másik nevén Deák Ferenc híd) első elemeinek építéséhez, 30 évvel ezelőttre visszanyúló anomáliákat tárt fel a Műegyetem vizsgálata, így ismét munkálatokat végeznek az átkelőn. Mint a projektben beruházói szerepkört ellátó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) tájékoztatott:
egy utolsó részleges lezárási időszakra lesz szükség a hosszú távú biztonságos működtetéshez.
Egy korábbi interjúnkban már leírtuk, hogyan biztosították rövid távon a hidat és miért volt fontos az újabb vizsgálatok levezetése.
Miután hétfőn le is zárták a híd déli, M5 autópálya felé vezető hídján a szélső forgalmi sávot, szerkesztőségünk utána járt, mivel kezdődött a munka. Megtudtuk: az STR M0-ás konzorcium szakemberei
Az új ütemterv szerint egy tavaszi és egy nyári részleges lezárás után használhatják majd teljes értékben az autósok a pályát. Az év végére pedig várhatóan elkészül minden munka (ez utóbbi szakaszban a közlekedést már lényegileg nem befolyásoló módon dolgoznak majd).
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.