Falépítésekkel, áteresz-átalakításokkal és üvegpanelek elhelyezésével halad a héten a munka.
Lapunk már többször beszámolt a munkálatainak utolsó szakaszába lépett Hárosi M0-s Duna-hídon (más néven Deák Ferenc hídon) folyó kivitelezésről. Miután még korábban a Műegyetem felmérése anomáliákat tárt fel a 30 éves hídon, nemrég bejelentették, hogy ideiglenes lezárásokkal kell számolni a következő hónapokban. Ezek részleteiről itt olvashatnak el az érdeklődők.
Továbbá a híd biztonságának felügyeletéről és a vizsgálatokról szó esett a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgató-helyettesével felvett interjúnkban is.
A jelen hónapok munkálatai azonban nem csupán ezekre a szerkezeti javításokra korlátozódnak, hanem kiegészítő fejlesztések is zajlanak. A kivitelező STR M0 konzorcium a húsvét utáni héten
Mindemellett a forgalmi korlátozásokon is enyhíteni tudtak. Nagypéntek estével kezdve a Magyar Közút a budai oldalon a terelést 164 m-rel rövidítette, és így a 6-os úti felhajtó gyűjtő-elosztó sáv ennyivel hosszabb lett, és a besorolás könnyebbé válik az autósok számára.
Felkészült az MKIF Zrt.: legkésőbb szeptember elején indul az M1 fejlesztése, melyről újabb részleteket tudtunk meg Németh Tamás vezérigazgatótól. Cél, hogy a munkálatok négy éve alatt is biztonságos legyen az autópálya.
Felújítják Borsod vármegyében a Bózsva és Nyíri közötti 3726-os utat. A több mint négy kilométeres összekötő úton a HE-DO szakemberei dolgoznak. A munkálatok idején is biztosítják az autóbuszok és az aratást végző mezőgazdasági munkagépek folyamatos közlekedését.