Falépítésekkel, áteresz-átalakításokkal és üvegpanelek elhelyezésével halad a héten a munka.
Lapunk már többször beszámolt a munkálatainak utolsó szakaszába lépett Hárosi M0-s Duna-hídon (más néven Deák Ferenc hídon) folyó kivitelezésről. Miután még korábban a Műegyetem felmérése anomáliákat tárt fel a 30 éves hídon, nemrég bejelentették, hogy ideiglenes lezárásokkal kell számolni a következő hónapokban. Ezek részleteiről itt olvashatnak el az érdeklődők.
Továbbá a híd biztonságának felügyeletéről és a vizsgálatokról szó esett a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgató-helyettesével felvett interjúnkban is.
A jelen hónapok munkálatai azonban nem csupán ezekre a szerkezeti javításokra korlátozódnak, hanem kiegészítő fejlesztések is zajlanak. A kivitelező STR M0 konzorcium a húsvét utáni héten
Mindemellett a forgalmi korlátozásokon is enyhíteni tudtak. Nagypéntek estével kezdve a Magyar Közút a budai oldalon a terelést 164 m-rel rövidítette, és így a 6-os úti felhajtó gyűjtő-elosztó sáv ennyivel hosszabb lett, és a besorolás könnyebbé válik az autósok számára.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.