A nyertes kivitelező 34,29 kilométeres hosszúságban hoz létre négysávos gyorsforgalmi utat Törökszentmiklós és Kisújszállás között.
Eldőlt, ki építheti meg a Budapesttől az országhatárig négysávosodó M4-es gyorsforgalmi út Törökszentmiklós utáni szakaszát. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a Duna Aszfalt Projekt Zártkörűen Működő Részvénytársaság valósítja meg a munkálatokat.
A folyamatosan bővülő M4-esen legutóbb az Abonyt és Törökszentmiklóst összekötő szakaszt adták át idén februárban, amely Szolnokot elkerülve egy Tisza-híddal valósult meg a Colas Közlekedésépítő Zrt., a Colas Hungária Zrt. és a Duna Aszfalt Zrt. kivitelezésében.
Az európai uniós közbeszerzési értesítőben megjelent információk szerint az M4 gyorsforgalmi út Törökszentmiklós-Kisújszállás (Kelet) közötti szakasz megvalósítása 2x2 sávos gyorsforgalmi útként épül meg 34,29 kilométer hosszúságban, 3,75 méter széles forgalmi sávokkal, 20 méter koronaszélességgel és 110 km/h tervezési sebességgel.
Az új nyomvonal a 118+000-143+500 kilométerszelvény között épül ki, míg a meglévő, 2x1 sávos szakaszt a 143+500-152+290 kilométerszelvény között bővítik.
Az alábbi csomópontok jelentkeznek majd a szakaszon:
Emellett megvalósul egy egyszerű és egy komplex pihenő is. A gyorsforgalmi utat 6 darab, 2x1 sávos főút keresztezi:
A műtárgyak tekintetében létesítenek
A kivitelezés során Üzemi Hírközlési Központot is telepítenek. Az alábbi, közműveket érintő beavatkozások történnek meg:
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.