Rangos enteriőr design díjjal tüntették ki étterem kategóriában a Four Seasons Hotel Gresham Palace-ben található KOLLÁZS Brasserie & Bar-t, melyet a Market Építő kivitelezett.
A European Hotel Design Awards (EHDA) a kivételes és újító hotel-építészeti megoldásokat keresi nemzetközi szinten. Azokat az európai építészeket, tervezőket, illetve projekteket jutalmazzák, amelyek egyszerre reprezentálják a magas minőséget, az innovációt és a kreativitást. A díjat minden évben négy fő kategóriában ítélik oda, melyek egyike az enteriőr design. Itt kapta meg 2016-ban az éttermeknek járó elismerést a KOLLÁZS. (A további nyerteseket ide kattintva lehet megnézni.)
A Market Építő Zrt. kivitelezésében az EDG Design belsőépítész csapat által megálmodott, az 1910-es és 20-as évek kávéházi hangulatát idéző, másfél évvel ezelőtt megnyílt KOLLÁZS - Brasserie & Bar négy elkülönülő, exkluzív egységből áll. Ezek között helyet kapott egy látványgrillező és egy prémium koktélokra specializált bár is, de saját sommelier szekcióval és cukrászdával is várják a vendégeket.
Az étterem tudatosan állítja szembe az újat a régivel, az egyszerűt pedig a luxussal: a régi korokba visszarepítő belső teret a KOLLÁZS kortárs művészeti programja egészíti ki. Ennek keretében a LUMAS nemzetközi fotógaléria alkotásait tekinthetik meg a Lánchídra és a Dunára is kiváló panorámát nyújtó étterem vendégei.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Első ízben adták át Kőbánya Építészeti Díját, ahol többek között a Market Építő Zrt. által kivitelezett Bosch Budapest Innovációs Kampusz is dicséretben részesült.