Az átkelő két vége már majdnem összeért Hídépítő, illetve a Mészáros és Mészáros fővállalkozásával, valamint a Hódút alvállalkozói közreműködésével zajló befektetésbe.
Az összes eddig épített szlovákiai hídnál magasabb lett a szlovák és magyar államhatáron magyar cégek által kivitelezett új komáromi átkelő – derült ki Érsek Árpád szlovákiai közlekedési miniszter szerdai beszédjéből. A híd pilonja a napokban elérte legmagasabb pontját, ennek kapcsán tartottak sajtórendezvényt.
A bokrétaünnepre késuzülő helyszínre nemrég fotósaink is ellátogattak, illetve videót is készített stábunk.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztó Zrt. (NIF) beruházásában épülő híd, melyről legutóbb júliusban számolt be lapunk, a Hídépítő Zrt. és a Mészáros és Mészáros Kft. (H-M DUNAHÍD Konzorcium) generálkivitelezésében valósul meg, az acélszerkezetek gyártásáért pedig a Hódút Kft. felel.
A 600 méteres ferdekábeles híd révkomáromi és komáromi oldala között összesen 45 méter hiányzik már csak, a műtárgy két vége csaknem összeért – számol be a Érsek Árpád felszólalása alapján a ma7.sk. Már csupán három, 15 méteres elem beemelését kell végrehajtani, amely lehetséges, mely az ütemterv szerint januárra készül el, bár a jó időjárás függvényében még az is lehetséges, hogy idén megvalósul.
A híd megnyitása 2020 első első negyedévének végén várható.
A WHB generálkivitelezésben megújult ETO Parkot szeptemberben nagyszabású, ingyenes esemény nyitja majd meg.
Fiatal mérnökként került a Paksi Atomerőműbe Szarvas Krisztián. A kezdetek óta a Paks II. projektért dolgozik, négy éve műszaki igazgatóként. Bár a legnagyobb létszámú szervezetet irányítja, ajtaja minden munkatársa előtt nyitva áll. Kulcsfontosságúnak tartja, hogy sikerüljön megnyerni és megtartani a fiatal generációt az új atomerőmű számára.