A vállalatcsoport kecskeméti techshopjába diákok látogattak el, ahol testközelből pillanthattak be a robotika és a 3D-s technológia világába.
Egy robotika tábor keretén belül 10-13 éves diákok látogattak el a KÉSZ Csoport kecskeméti techshopjába, ahol a 3D-nyomtatás rejtelmeivel ismerkedtek meg. A résztvevők betekintést nyerhettek a robotépítés, robotprogramozás és 3D-technológia tudományába olyan szinten, ami az általános iskolás diákok számára is könnyen érthető.
A KÉSZ Csoport munkatársai megmutatták a gyerekeknek a tervezés lépéseit, és hogy miként lesz egy számítógépen tervezett modellből 3D-s nyomtatott eszköz. A diákok megtekinthették egy jelenlegi projekt egyik alkatrészének folyamatban lévő nyomtatását is.
Ézsiás Gergő fejlesztőmérnök vezette körbe a táborozókat, aki a bemutató során kifejtette, hogy jelenleg három különböző 3D-s nyomtatási technológiát alkalmaznak, a nyomtatáshoz pedig különféle műanyagokat (PLA, PET, ABS) használnak.
Egy-egy 3D-ben nyomtatott tárgy elkészítése 10 perctől akár több napig is tarthat.
A diákok megvizsgálhatták és kézbe vehették a kiállított 3D-s nyomtatott eszközöket és szobrokat, és felpróbálhatták a magasnyomású mosó óriás kesztyűjét is.
A KÉSZ Csoport számára – Magyarország egyik legnagyobb építőipari vállalatcsoportjaként – kiemelten fontos a fiatalabb generáció képzése és az innovatív technológiák ismertetése.
Összefoglaló egy csúcstechnológiás magyar tulajdonú üzem felépítéséről - a beruházó és a kivitelező beszélgetése és projektértékelése.
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért, valamint marketingtevékenységek koordinálásáért és fejlesztéséért felelős.