A beruházás keretében ágyazatrostálást, szakaszos alépítményjavítást, betonalj- és síncserét végzett a MÁV: mintegy 10 kilométeren hézagnélküli vágány létesült.
Felújították a baranyai Szentlőrinc és Szigetvár közötti vasúti pályaszakaszt, így a két település között csütörtöktől ismét közlekedhetnek személyszállító vonatok, és hamarosan megszűnnek a sebességkorlátozások is - tudatta a MÁV Zrt. a honlapján.
A közlemény szerint a Nagykanizsa-Pécs vonal Szigetvárt és Szentlőrincet összekötő szakaszán elvégzett beruházás az első pályafelújítások egyike, amely már az ötpontos közlekedési akcióterv részeként valósult meg, és amelynek köszönhetően gyorsul, lényegesen kiszámíthatóbbá és pontosabbá válik a térség vasúti közlekedése. A vasúttársaság tavaly és idén összességében közel négymilliárd forintot költött saját forrásból a szakasz felújítására, melynek eredményeként a két város között végig korszerű, hézagnélküli pályán haladhatnak a szerelvények.
Az összes sebességkorlátozást megszüntetik a következő néhány hétben, így a felújított pálya akkortól a korábbinál kiszámíthatóbb közlekedést, a "menetrendszerűség" javulását és a késések csökkenését teszi lehetővé - hívták fel a figyelmet. A beruházás keretében ágyazatrostálást, szakaszos alépítményjavítást, betonalj- és síncserét végzett a vasúttársaság, s mintegy 10 kilométeren hézagnélküli vágány létesült - ismertette közleményében a MÁV Zrt.
A Keleti pályaudvar és a hozzá közvetlenül kapcsolódó vasúti létesítmények mérete meglepheti a szűkebb szakmában kevésbé járatos olvasókat.
A Gubacsi úti közúti-vasúti különszintű keresztezést három acélhídból álló műtárgy oldja meg a Déli Körvasúton; a G1 tíz darabból áll majd, míg a G3 négy darabból tevődik össze.