Végzett a pályaépítési munkákkal a Nagyvárad tér és a Deák tér állomások között a Swietelsky Vasúttechnika.
Tavasszal átadják az M3 középső szakaszának három állomását – a Semmelweis Klinikákat, a Corvin-negyedet és a Kálvin teret –, nem csoda tehát, hogy az elmúlt hónapban is nagy ütemben zajlottak a rekonstrukciós munkák. Ezeket fotósunk is megörökítette. A három állomás közül kettőn márciusban már a harmadik sín burkolatai is felkerültek a peronok hosszán, miután a Vasúttechnika szakemberei kialakították a vízelvezetést és megtörtént a pályabeton impregnálása.
A Nagyvárad tér és a Deák tér állomások között folyamatos a vágánytér takarítása, illetve az építési hulladék területről történő elszállítása. Az alapos, körültekintő takarítás kiemelt fontosságú az április közepén kezdődő sínköszörülési munkák tűzvédelme, és porterhelésének megelőzése szempontjából.
A fenti munkákkal párhuzamosan a középső szakasz egy másik részén, a Deák tér és Lehel tér állomások között a bal vágány átépítése jelenleg is nagy erőkkel folyik.
Az M3 metró középső szakaszán az állomások átépítését és modernizálását a Nagyvárad tértől a Lehel térig a SWIETELSKY Építő Kft. végzi el, az alagutakban és a vasúti pályán (illetve a biztosítóberendezési, az utastájékoztató és egyéb távközlési rendszereken) a Swietelsky Vasúttechnika Kft. dolgozik.
Egy hónapon belül véget érnek a munkák a STRABAG kivitelezésében.
Komoly kihívásokat támasztott az M3-as metró középső szakaszának felújítása a kivitelezők felé. Ebbe avat be minket a KÉSZ Metaltech Kft.