Befejező szakaszba ért a Swietelsky Vasúttechnika a járműtelepi vágányhálózat felújításával.
Rendszeresen beveti a nagygépes eszközparkját a Swietelsky Vasúttechnika Kft. a BKV Kőér utcai járműtelepén. A cég az M3-as metró rekonstrukciójához kapcsolódó felújítási munkálatokat végzi a területen: a vágányok és kitérőkapcsolatok átépítésének befejező szakaszánál jár.
A pályahálózat átépítése során már többször alkalmazták a 08- 475 UNIMAT 4S KIAG szabályzógépet, most egy új vágánykapcsolat kialakításánál volt feladata.
Ez a nagygép fekszintre és irányra szabályozza a vágányokat és kitérőket, így kialakítva a tervezett geometriát. A geodéziai szakemberek egy GEDO rendszer segítségével előzetesen felmérik a vágány paramétereit. A mérési adatokat egy adathordozó segítségével betáplálják az Unimat 08-475/4S kitérő aláverő gép vezérlőegységébe. Ezen adatok alapján végzi el a szabályozási munkát a gép.
A 151. számú kitérő és vágánykapcsolatai kialakításán már októberben is dolgozott a Swietelsky Vasúttechnika. Lapunk egyedüliként számolt be arról, hogy a kivitelező cég a mostani ütemben új vágánykapcsolatot alakít ki, az eddig ütközőbakkal végződő XVIII. számú csonkavágány és a XV. számú vágány összekapcsolásával.
Egy hónapon belül véget érnek a munkák a STRABAG kivitelezésében.
Komoly kihívásokat támasztott az M3-as metró középső szakaszának felújítása a kivitelezők felé. Ebbe avat be minket a KÉSZ Metaltech Kft.