2024.09.04
A beruházás értéke 55 milliárd forint, a munkát a KÉSZ Románia végezte el.
2024.08.28
Mintegy 4 milliárd forintnyi uniós forrásból dolgoznak majd, 2028-ra ér véget a munka.
2024.08.06
A partiumi Szatmárnémetiben adták át a De’Longhi új üzemét.
2024.07.31
Átfogó régiós program keretében kaphat végen várt csatornahálózatot a Szilágy megyei Vármező a Szabadics munkájával.
2024.07.22
Az összesen hét villamosjárattal bíró Temesváron folyamatosak a villamoshálózat fejlesztései; ezúttal a 4-es villamos jelentős pályaszakasza újult meg.
2024.04.23
Két év alatt építették fel a hatalmas épületet, mely a német vállalat kolozsvári mérnöki központját bővíti.
2024.03.11
Megkapta a környezetvédelmi engedélyt az Erdélyben tervezett, 73 km-es A9-es autópálya, készülhet a megvalósíthatósági tanulmány.
2024.03.06
Görög cég vezette konzorcium dolgozik Brassó közelében.
2024.01.29
Szatmárnémeti és Óvári között 11 kilométer hosszú négysávos út épül; a másik oldalon az M3-astól Csengerig kiépülő M49-es lesz a folytatása.
2023.12.19
Az épület újra teljes pompájában idézi több évszázados múltját, a tervek szerint a várkastély jövő év tavaszán nyílhat meg a látogatók előtt.
2023.11.29
A Kolozsvár-Nagyvárad-Biharpüspöki vonalon 166 kilométeren villamosítják a vasutat, jelentősen felgyorsulhatnak a vonatok.
2023.10.02
Vasárnap, hálaadó istentisztelet keretében átadták Körösfő felújított templomát, amely a magyar kormány, az Erdélyi Református Egyházkerület és a helyi gyülekezet összesen mintegy 36 millió forintos támogatásával épülhetett újjá.
2023.08.10
A Strabag és Geiger az utolsó hiányzó szakasz kivitelezésével új korszakot nyit meg a Kolozsvár és Marosvásárhely közötti közlekedésben; ugyanakkor egy a Bihart és Szilágyságot összekötő szakasz is hamarosan elkészül az A3-as autópályán.
2023.07.18
Az intézménynek fontos szerepe lesz abban, hogy életben tartsa a határon túli magyar gyermekek anyanyelvét.
2023.02.01
A budapesti vasúti szűk keresztmetszetek felszámolása összeurópai érdek is.
2024.09.02
Az elmúlt években ez az ötödik elkerülő, amely megvalósult a Bihar megyei térségben.
2024.08.28
A magyar határ és Szatmárnémeti között közel 15 kilométernyi új út épül; januárban hiába írták ki a tendert, mert 440 pontosítási kérelem leblokkolta a projektet.
2024.08.04
Kolozs megye délkeleti részén, az Erdélyi-medence közepén fekszik a két falu, amelyeknek 13 kilométernyi szennyvízhálózatot építhet a SZABADICS romániai leányvállalata.
2024.07.30
A közel 14 kilométeres terelőúton egy híd is épül; elsősorban a közeli szerb-román határról érkező gépkocsiforgalmat hivatott enyhíteni.
2024.05.22
Az erdélyi város könnyűszerkezetű metróvonala 21,3 kilométer hosszú lesz 19 megállóval; Kolozsváron 14,7 kilométeren, míg a várostól nyugatra fekvő Szászfenes területén 6,3 kilométeren fog haladni.
2024.04.20
A város egyik legreprezentatívabb épülete kapta vissza régi fényét.
2024.03.07
Két szomszédos Fehér megyei falu háztartási szennyvízhálózatát építheti a Szabadics romániai leányvállalata, a SZABADICS Romania Srl.
2024.02.26
12 kilométernyi szennyvízhálózatot épít ki a Szilágyság Kolozsvárhoz közeli részén a SZABADICS Zrt.
2023.12.22
A több évtizede elkészült átkelőt gyakorlatilag újjáépítették.
2023.12.15
A Strabag és a Geiger konzorciumának közel kilenc hónappal hamarabb sikerült kiviteleznie az utolsó hiányzó szakaszt.
2023.11.24
A Bánffy-kastély azon kevés erdélyi nemesi rezidenciák egyike, amelynek teljes belső burkolata megmaradt, és az is csodaszámba megy, hogy a párizsi világkiállításon díjazott egyedi cserépkályhák is épek maradtak.
2023.08.30
A közel 30 kilométeres négysávos út mellett többek közt négy külön szintű csomópontot, két pihenőhelyet és a Kraszna folyó felett egy hidat is megépítenek.
2023.07.19
Jövőre napi két járatot terveznek Budapest és Gyergyóremete között.
2023.02.07
A Strabag és a Geiger kivitelezésében az utolsó hiányzó szakaszt kivitelezik a Maros mentén az A3-as észak-erdélyi autópályán. Ha átadják, akkor közel 120 kilométeres összefüggő autópálya jön létre Gyalu és Marosvásárhely között.
2023.01.06
Közel 20 éve (!) tart a bihari pályaszakasz projektje, amelyben félbehagyott munkákat kellene újraindítani. A román infrastruktúra kezelő 2,85 milliárd forintnak megfelelő kilométerenkénti árat vetített előre, ám nagy tévedés lenne ebből az adatból megítélni a valódi költségeket.