A gyorsforgalmi utat Nagylózs és Fertőrákos közötti összesen 21,8 kilométeren építő Dömper és Subterra-Raab elkészült a próbacölöpözéssel is.
Utoljára októberben számoltunk be az M85-ös gyorsforgalmi út munkálatairól. Az idén márciusban elrajtolt fejlesztés során az Északnyugat-Magyarországon épülő 2x2 sávos pálya Nagylózs és a Sopron-kelet közötti 15,4 kilométeres, hármas szakasza, illetve a Sopron-kelet és Fertőrákos közötti 6,4 kilométeres négyes szakasza kialakításával a Dömper Kft. és a Subterra-Raab Kft. alkotta DS konzorciumot bízták meg.
Miután a két vállalat a múlt hónapban elkészült a 15-ös vasútvonal ideiglenes elterelésével és megkezdte cölöpök próbaterhelését, most ez az utóbbi feladat is lezárult. A csapadékos időszak elmúlásával várhatóan a nagytöltések építése és a bevágások fejtése kerül sorra – tudta meg lapunk.
A következő időszakban emellett teljes mértékben befejezik a tervezési feladatokat, illetve kialakítják az ideiglenes forgalmi rendet. Ezzel együtt a négyes szakaszon hamarosan befejeződhet a területszerzés is, az év végére pedig az épülő út területén álló cserjéktől és fáktól is megtisztítják a majdani pálya területét.
A 37-es főút több mint 12 km-es szakaszának megújítása fontos eleme a Tokaji borvidék turisztikai fellendítésének.
A Szeszgyár utca és a Szeszgyár köz újjáélesztését a HE-DO fogja kivitelezni.