A ország északnyugati sarkában haladó új gyorsforgalmi út 57,5 kilométeres építkezésén a Betonútépítő, a Dömper, az Euroaszfalt, a Strabag-csoport, a Subterra-Raab, valamint a Swietelsky is dolgozik.
Sajtóbejárást tartott a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) a Győr-Moson-Sopron megyében az országhatárig épülő M85-ös gyorsforgalmi úton. A jelenleg 57,5 kilométer hosszan, négy részprojektben kivitelezés alatt álló, 2x2 sávos útvonalon
Most, miután a Sopron-kelet csomópontnál találkoztak a résztvevők, az építkezés egyre látványosabban alakuló elemeit tekinthették meg. Elhangzott: a kivitelezés mind a négy szakasz esetében az ütemterveknek megfelelően halad.
Az út pályájának kialakítása során már a nagytömegű földmű építkezése halad, hamarosan pedig megkezdik a földmű felső javító-védő rétegeinek a beépítését,
az év végére pedig várhatóan összefüggő, hosszabb szakaszokon eléri az építkezés a pályaszerkezet alsó szintjét,
és a cementkötésű alapréteg lefektetését kezdhetik meg.
A hidak és egyéb műtárgyak munkálatai is jól haladnak. Jellemzően olyan szerkezetépítési feladatokat végeznek a munkások, mint a cölöpözés, a közbenső támasz és hídfő építés, de már megkezdődött a vasbeton hídgerendák gyártása és helyszíni beemelése is. Az acél szerkezetű műtárgyak gyártása is folyamatban van.
Az M85-ös Fertőrákos-csomópontig haladó szakaszát 2020 végére már várhatóan teljesen birtokba vehetik az autósok.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.