Az ország északnyugati sarkában épülő gyorsforgalmi út határig vezető szakaszát és Sopron új elkerülő útját is a Dömper, a Pannon-Doprastav és a Subterra-Raab konzorciuma építi fel egy közel 43,9 milliárd forintos projektben.
Az M85-ös 2x2 sávos autóútján már eddig is dolgozó cégek folytatják a pálya következő nagy fejlesztésében – derül ki az uniós közbeszerzési adatokból. Miután a 2x2 sávos, több szakaszban épülő autóút munkálatairól legutóbb folyórendezések kapcsán adtunk hírt, most a fertőrákosi csomópont és a határ közé eső szakasz kivitelezőiről érkezett hír.
Az összesen 49,9 milliárd forint értékű fejlesztést a Dömper Kft. és a Pannon-Doprastav Kft. és a Subterra-Raab Kft. alkotta konzorcium fogja elvégezni, a beruházás az alábbi fő elekmből áll
Példaértékű ötéves pályára tekinthet vissza a PREbeton Zrt., amely pár fős cégként indulva mára havi 5000 köbméteres gyártással büszkélkedhet. A vállalat alapvetően a Market Csoport igényeinek kiszolgálására jött létre, ugyanakkor a folyamatos fejlődésnek köszönhetően itt az ideje, hogy a piac szélesebb körben is megismerje a termékeiben és a technológiájában rejlő lehetőségeket.
A SWIETELSKY Vasúttechnika évekkel ezelőtt azzal a céllal indította útjára ösztöndíjprogramját, hogy lehetőséget kínáljon a fiatal mérnökhallgatóknak, hogy az egyetemen megszerzett elméleti tudást valós projektek során kamatoztathassák. A vállalat az eltelt évek tapasztalataira építve idén ősszel újabb lehetőséget kínál a BME hallgatói számára.