Az ország északnyugati sarkában épülő gyorsforgalmi út határig vezető szakaszát és Sopron új elkerülő útját is a Dömper, a Pannon-Doprastav és a Subterra-Raab konzorciuma építi fel egy közel 43,9 milliárd forintos projektben.
Az M85-ös 2x2 sávos autóútján már eddig is dolgozó cégek folytatják a pálya következő nagy fejlesztésében – derül ki az uniós közbeszerzési adatokból. Miután a 2x2 sávos, több szakaszban épülő autóút munkálatairól legutóbb folyórendezések kapcsán adtunk hírt, most a fertőrákosi csomópont és a határ közé eső szakasz kivitelezőiről érkezett hír.
Az összesen 49,9 milliárd forint értékű fejlesztést a Dömper Kft. és a Pannon-Doprastav Kft. és a Subterra-Raab Kft. alkotta konzorcium fogja elvégezni, a beruházás az alábbi fő elekmből áll
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.