2024.08.01
A hazai piacon is ismert PERI zsaluzási technológiáját is használják, hogy a német-dán projekt megvalósulhasson.
2024.03.06
Görög cég vezette konzorcium dolgozik Brassó közelében.
2023.08.12
A kivitelezéshez egyedi technológiára és logisztikára van szükség, ami számos érdekességgel jár.
2023.03.24
Az M85-ös különleges építési projektjét úgy kell kiszolgálni anyaggal és emberrel, hogy a szűk területen mindenkinek legyen elegendő munkaterülete, eközben minden alapanyag időben a helyszínen legyen.
2023.02.27
A déli járat lyukasztása ünnepi hangulattal járt együtt a Dömper, a Subterra-Raab és a Pannon-Doprastav által kivitelezett projektben.
2023.01.09
Mindkét járatban mérföldkőhöz érkezik a Dömper, Subterra-Raab és Pannon-Doprastav alkotta konzorcium: a tervek szerint az északi alagútjáratban összeér a két irányból zajló fejtés, a déli járatban pedig elindul a végleges szerkezet betonozása.
2022.07.01
Magyarország harmadik leghosszabb alagútját építi a NIF Zrt megbízásából Dömper Kft., a Subterra-Raab Kft. és a Pannon-Doprastav Kft. alkotta konzorcium Sopronban, a páros alagút déli ágán jutottak ki újra a szabadba a kivitelezők.
2022.01.16
Jelenleg a Dömper Kft. Magyarország legjelentősebb közúti alagútépítő vállalata, ezért az M85-ös gyorsforgalmi út szakági projektvezetőjét, Zsilák-Makra Andrást kértük, hogy mint számos nemzetközi munkában is részt vett iparági szakértő segítsen szerkesztőségünknek abban, hogy meg tudjuk becsülni a legkorábban 2026-ban az M0-son építendő, 10. számú és a 11. számú főutak összekötését biztosító alig 8 km hosszú M0-ás körgyűrű új, jelenleg még a tervezés folyamatában lévő szakaszának a várható építési költségét.
2021.09.17
Megjelent az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz első közlekedési pályázati felhívása az új uniós pénzügyi időszakban.
2021.04.28
Az M85-ös autóút Fertőrákos csomópont–Sopron országhatár közötti szakaszán megépülő Bécsi dombi alagútpár kivitelezésén nagy erőkkel dolgozik az SDD Konzorcium.
2020.12.28
Hetvennégy újabb közútfejlesztés tervezése kezdődhet meg, az állam összesen 82 milliárd forintot biztosít a projektekre – tájékoztatott az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).
2020.11.27
A BFK által vizionált alagút egy teljesen új vasúti stratégia része lehet, mellyel évtizedes távlatban teszik egy nagyságrenddel hatékonyabbá a főváros és Magyarország közösségi közlekedését.
2020.09.30
A Csorna és Fertőrákos közötti szakaszon már előrehaladott állapotban van a projekt; az osztrák határig nyúló folytatásban ősszel elkezdődhet az alagút kivitelezése.
2020.08.10
Az ország északnyugati sarkában épülő négysávos autóút Dömper és a Subterra-Raab által épített szakaszán már jelentősen előre haladt a munka.
2020.04.29
A fertőrákosi csomópont és a soproni országhatár közötti a Dömper, a Pannon-Doprastav és a Subterra-Raab konzorciuma építi az M85-ös befejező szakaszát.
2024.07.17
A próbaüzem és az útszakasz forgalomba helyezési engedélyezése következik, az autósok ezt követően fogják birtokba venni a 780 méter hosszú Bécsi-dombi alagútpárat.
2024.02.25
A déli járatban már a CKT-alapréteggel és az AC-11 elválasztó aszfaltréteggel is elkészültek. Márciusban kezdődhet a pályaszerkezetet befejező bazaltbeton terítése, azután pedig már a forgalomtechnikai elemek befejezése lesz soron.
2023.08.10
A déli járatban a tervek szerint augusztus közepén lezárul a betonozás, míg az északiban csak most indul be igazán az M85-ös zárószakaszán épülő alagútban.
2023.03.05
Mindkét járatban 35 centiméter vastag vasbetonszerkezet készül egy géplánc közreműködésével a Dömper, Subterra-Raab és Pannon-Doprastav által kivitelezett projektben.
2023.02.09
Az M85-ös gyorsforgalmi út épülő alagútjában a déli járatban már a végleges szerkezet betonozását végzi a Dömper, a Subterra-Raab és a Pannon-Doprastav konzorciuma.
2022.12.08
A kivitelezési munkák támogatására egy nemzetközi szinten már jól bevált, az alagút ívéhez igazodó, gurítható állványkonstrukció épült a Layher Allround állványrendszer elemeiből.
2022.02.23
Az alagút végleges szerkezetének tervezése befejeződött, az SDD Konzorcium megkapta a hatósági engedélyt.
2021.10.27
Magyarország harmadik leghosszabb alagútját építi a Dömper Kft., a Subterra-Raab Kft. és a Pannon-Doprastav Kft. alkotta SDD Konzorcium Sopronban. A bal járat fejtési munkái már meghaladták a 450 métert.
2021.08.19
Az M85 autóút negyedik szakaszán a Dömper Kft. és a Subterra-Raab Kft. konzorciuma építkezik.
2021.03.25
Az M3-as metrón középső szakaszának állomásairól rendszeresen tájékoztatunk a BKV Zrt. és a SWIETELSKY Építő Kft. szakembereinek segítségével. Most az óriásprojekt beruházójának projektigazgatója adott lapunknak interjút, új részletekre is rávilágítva.
2020.12.04
Egy járat kialakítására előreláthatólag egy év áll rendelkezésre, a kivitelező Dömper Kft., Subterra-Raab Kft., valamint a Pannon-Doprastav Kft. konzorciumának.
2020.10.26
Az alagút Fertőrákos és az osztrák határ között jön létre, az M85-ös legnyugatibb szakaszán, amelyet a Dömper a Kft., a Pannon-Doprastav Kft. és a Subterra-Raab Kft. kivitelez.
2020.08.18
Megvan az uniós támogatás a Kelenföld-Nyugati pályaudvar vasúti kapcsolatát lehetővé tevő pályázathoz.
2020.06.04
Megvalósíthatósági tanulmányt készíttet a Budapest Fejlesztési Központ, mely egy új fővárosi stratégiai program része - ez utóbbi a rozsdaövezet újjáélesztésével is összekapcsolódik.
2020.04.22
A 95 méteres balatonakarattyai alagúton az R-Kord és a Vasútvill koalíciója dolgozik 55 kilométer vasútvonal villamosításának projetjében.