A forgalom már a Duna Aszfalt által megépített új pályán halad, amíg a régi 4-es főutat felújítják.
Legutóbb februárban számoltunk be az M4-es gyorsforgalmi útról, amikor átadták az Üllő és Albertirsa között futó szakaszát, melyet Duna Aszfalt Kft. és az EuroAszfalt Kft. épített megt. Ennek köszönhetően immár 45 kilométeres egybefüggő négysávos szakaszon lehet haladni Üllő és Cegléd között,
A fővárost hosszabb távon Szolnokon és Berettyófalun keresztül az országhatárral összekötő út több szakaszán is zajlik a kivitelezés. Most a nemrég átadott szakaszhoz közvetlenül kapcsolódó, Cegléd és Abony közötti 11 kilométerről érkezett hír, ahol szintén a Duna Aszfalt építkezik.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) online tájékoztatása szerint a munkák eljutottak abba a fázisba, hogy egy újabb szakaszon vált szükségessé a forgalom eddigi 4-es főútról (amely a leendő M4 gyorsforgalmi út bal pályája lesz) történő átterelése az újonnan megépített jobb pályára. Miután ezt március 12-én megtették, a már meglévő oldal felújítási munkálatai is megkezdődhettek.
Az M4-es további szakaszain jelenleg így haladnak előre:
Előreláthatóan év végén adják át az év egyik legizgalmasabb hazai útépítési projektjét, az M85-ös gyorsforgalmi út zárószakaszán épülő Bécsi-dombi alagutat. Az alagút építése során a szakemberek a Mapei vízszigetelési és fényvisszaverő bevonati rendszerét használták.
Egy új teherforgalmi átkelőhely létesítését, valamint az ehhez kapcsolódó útfejlesztéseket is tartalmazza a tervcsomag, amelyet közösen nyújt be az Európai Uniónak a két állam.