A projektben a Berettyóújfalu mérnökségi telep és autópálya rendőrség is megépül.
Kihirdették a győztest az M4-es autópálya Berettyóújfalu és a magyar-román határnál fekvő Nagykereki közötti első ütemére kiírt közbeszerzésben. A TED hirdetménye szerint a Hódút Kft. és a Duna Aszfalt Kft. lesz a kivitelező.
Az útvonal jelentőségét az adja, hogy a Berettyóújfalu-Nagykereki szakasz egészíti ki az M35-ös autópálya meghosszabbítását Debrecentől a román határ felé.
Az építési beruházás oszthatatlan szolgáltatásnak minősül a hirdetmény szerint. A nettó 15,2 milliárd forintos fejlesztés az út megépítése, valamint a műtárgyak és a szükséges közmű építés mellett magába foglalja a Berettyóújfalu mérnökségi telep és autópálya rendőrség kivitelezését is.
A hirdetményben külön kifejtik, hogy a munka komplexitására és volumenére tekintettel az autópálya rendőrség és mérnökségi telep építési feladata csakis a tárgyi autópályával együtt kivitelezhető.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.