2021.01.12
Ütemtervnek megfelelően halad a STRABAG, a Belfry, a Swietelsky Vasúttechnika és a Thales a 80a vasútvonal korszerűsítésével.
2020.10.04
A részben a Strabag által felújított szakaszon folyamatban van az utasforgalmi épületek kivitelezése több településen, több helyen pedig már használhatóak a felüljárók.
2020.08.31
Még nem adták át végleges formában a gödöllői vasútállomás aluljáróját, de a gyalogos és utas közlekedés folyamatos fenntartása miatt nincsen lezárva. Egy Facebook-poszt miatt máris kritizálják. A több éves projektben épülő Rákos-Hatvan elővárosi vasúti fejlesztés egyik megújuló állomásáról készült képsorozatról megkérdeztük a beruházót. A NIF közölte: az építkezés során felmerülő hibákat a kivitelező automatikusan orvosolja, de ha a későbbi műszaki átadás-átvétel idején is fennállnának még problémák, azokat külön kijavíttatnák, mielőtt lezárulna a teljes projekt.
2020.07.23
A Rákos-Gödöllő szakasz fejlesztése a Strabag Vasútépítő és a Belfry PE végzi, a szakaszon lévő felüljárót már szeptemberben átadják a forgalomnak.
2017.12.31
A Strabag és a Belfry kivitelezésében Rákos és Gödöllő között újítanak fel és építenek át egy 25 kilométeres szakaszt 62 milliárd forintból.
2020.12.21
A péceli és az isaszegi felüljáró megkapta az ideiglenes közúti forgalmi engedélyt, a gödöllői Köztársaság úti felüljáró pedig a gyalogos és kerékpáros forgalom számára is megnyílt. A nagyberuházáson a STRABAG, a Belfry és a Swietelsky Vasúttechnika dolgoznak.
2020.09.30
Legutóbb egy elkészült projekt kapcsán vettünk fel interjút a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (közismertebb nevén NIF) vezetőjével: nyáron, amikor az M25-ös autóút elérte Egert, Nagy Róbert Attila vezérigazgatóval ültünk le. Most három folyamatban lévő, és a helyi közösségeket is kiemelten érintő projekt kapcsán kerestük meg kérdéseinkkel Nyul Zoltán vezérigazgató-helyettest.
2020.08.25
Egy most megjelent kormányhatározat értelmében a Budapest Fejlesztési Központ irányításával elkezdődhet – a lajosmizsei, a veresegyházi elővárosi vasútvonal mellett – a Kőbánya felső - Rákosliget közötti vonalszakasz átfogó fejlesztésének előkészítése és tervezése is.
2020.02.16
A MÁV meghosszabbítja a Piliscsaba-Angyalföld járatot, amit korábban már ideiglenes jelleggel kipróbáltak. Újpalotán a döntés kapcsán fejlesztés indult: már dolgoznak egy megállón, hosszútávon pedig több is épülhet.
2017.08.03
Akár 160 km/órás sebességgel is haladhatnak majd a járatok a 1867-ben felépített Budapest-Hatvan-vasútvonal megújuló szakaszán.