Folytatódnak a főpályát érintő, részleges terelést igénylő feladatok.
Újabb információ érkezett az MKIF Magyar Koncesszió Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-től az M1-es autópálya szeptemberben induló bővítésének előkészítési feladatairól, melyekről folyamatosan beszámolunk. A mintegy 80 kilométeres bővítés során az M0-s autóúttól az Ács és Bábolna térségében található Concó pihenőig újul meg a pálya burkolata és bővül 2x3 sáv + ITS sávra (ez utóbbi rövidítés az intelligens leállósáv kifejezést takarja) az M1-es.
Ezúttal arról ír Facebook-oldalán az MKIF, hogy számos eddigi előkészítési munka után most már elérkeztek egy újabb fontos ponthoz, mielőtt a tényleges bővítés megkezdődhetne: elindulnak a főpályát érintő előkészítő munkálatok is két újabb helyszínen.
Bő egy héttel ezelőtt közölték, hogy megkezdődhettek a munkálatok az elválasztó sávban az Óbarok és Tatabánya közti (42-56 km) szakaszon azzal, hogy sávelhúzással a forgalmat mindkét oldalon a külső és a leállósávra terelték. Most arról számolnak be, hogy ezen a héten a Komárom és Concó pihenőhely között (84-96km), illetve az M0 és Bicske közti szakaszon (20-35km) kezdenek bele ugyanebbe a feladatba és terelik hasonló módon a forgalmat. Így ezeken a helyszíneken szintén elrajtolhatnak a köztes sávban a kivitelezések, melyek során:
Hangsúlyozzák: a szakaszokon található csomópontok és pihenőhelyek továbbra is elérhetőek maradnak.
Siklós és Máriagyűd között.
A Magyar Közút uniós keretből újítja fel többek között a Beregdaróc-Fehérgyarmat-Csengersima összekötőt, mintegy 5 kilométer hosszan.